Wpis z mikrobloga

@AustralianV8: Z wlasnego doświadczenia Honda Accord 7 z silnikiem 2.0 vtec to auto mechanicznie tanie w utrzymaniu, właśćiwie nie psujące się jeśli oczywiście się pilnuje pewnych rzeczy. Co do wytrzymałości to autko już będzie wiekowe i jest to Honda więc rdzy może być pełno. Zależy duzo od egzemplarza czy był garażowany, miał robione zabezpiecznie antykorozyjne itp...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PoldPL: gen 7 to i tak stary samochód więc jak większość samochodów będzie miała jakaś rdzę. Wczoraj natknąłem się na mnóstwo pozytywnych opinii właśnie na temat takich Accord'ow. Niemieckie miałem i w każdym jest dramat z blachą.
  • Odpowiedz
@AustralianV8: Saab to opel, wszedzie Ci go naprawia. Zmieniaj regularnie olej i filtry i bedzie smigac. Mialem 9,3 2,0t - bardzo milo fo wspominam, nic sie nie psulo, a predkosc przelotowa to czesto 180-210. Zagazowany palil okolo 10
  • Odpowiedz
@AustralianV8: Generalnie Hondy mają silniki nie do zabicia. 2.0 z tego co kojarzę miały problem z wycierajacymi się walkami, trochę mułowate, ale generalnie bezobsługowy silnik. Jeśli znajdziesz w dobrej cenie K24 to bierz, nie spali wiele więcej, a dynamika wyższa No i wręcz legendarny silnik - trochę większe k20 z ctr. Na rdzę trzeba patrzeć jak w każdym starszym samochodzie, ale nie rdzewieją jakoś ponadprzeciętnie. Dosyć wygodne, raczej twardsze niż szwabska
  • Odpowiedz