Wpis z mikrobloga

@krokz: ja bym nie ryzykował. Czasem eksploatacja diesli, zwłaszcza tych wysilonych, z niesprawnym układem paliwowym może szybko przynieść dalsze szkody dla silnika.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@krokz: w Borze, 1.9TDI to oznaczało, że wyłącznik tempomatu w pedale hamulca przestał działać xD
Faktycznie, wtedy mi wyłączało tempomat na trasie, w randomowych sytuacjach. Wymieniłem sam (kwestia wypięcia wyłącznika i wrzucenia nowego). Lepiej podpiąć pod obd i odczytać numer błędu
@krokz:
Gdy kontrolka spirali miga – w sterowniku silnika wystąpiła usterka. System umożliwia jazdę
w trybie awaryjnym – może dojść do zauważalnego spadku wydajności silnika.
Jeżeli lampka kontrolna nie włączy się po włączeniu zapłonu lub będzie sta-
le świecić, oznacza to usterkę w układzie wstępnego żarzenia.
▶ Dalsza jazda jest możliwa tylko przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności.
Niezwłocznie skorzystać z pomocy specjalistycznej stacji obsługi.
Czasem eksploatacja diesli, zwłaszcza tych wysilonych


@aarahon: 184 hp z 2.0d, wysilony jak cholera

@krokz: stales gdzies pod lasem, w okolicy lasu? brak mocy w tych autach to na 99% turbo, a czesty problem to pozrywane/przegryzione przez kuny wezyki podcisnienia do sterowania turbiną. Innej rzeczy bym nie obstawial ale najlepsze rozwiazanie to podlaczenie komputera i wyczytanie bledow. Najszybsza opcja do taniej naprawy :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krokz: @Voyo: wymieńcie to, naciśnięcie pedał, przekręćcie o 90 stopni w lewo albo prawo (już nie pamiętam i wyciągnijcie. To jest 5 minut roboty, a ten wyłącznik kosztuje jakieś grosze (max 20zl w motoryzacyjnym na osiedlu / w gminie).