Wpis z mikrobloga

@tentin_quarantino: @Variv: obecny profil ustawień RT Ultra dodaje odbicia w wodzie ale nie są one idealnie lustrzane. Na pełne lustro trzeba poczekać na wyjście patcha nvidia overdrive, który powinien się ukazać niedługo. Ale tego typy bajery będą wymagały kart z serii RTX40xx...

Inna sprawa, że tego typu lustrzane odbicia w każdej kałuży nie są do końca realistyczne...
pablo397 - @tentin_quarantino: @Variv: obecny profil ustawień RT Ultra dodaje odbicia...

źródło: comment_1673009300gtGuRDm3FXweKVF3uFqamw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@tentin_quarantino: because RT reflections is a more accurate depiction of reflections based on the texture of the surface that the reflection is on.. you wouldn't see mirrorlike reflections on a wet sidewalk IRL. They would be distorted, as they are with RT on. Also, the distance from the reflection source will also affect how they look... They might not always be the most pleasing to the eye but they are more
MarteenVaanThomm - @tentin_quarantino: because RT reflections is a more accurate depi...
  • Odpowiedz
@tentin_quarantino: @MartreenVaanThomm: odbicia oparte na renderingu do textury to standard i nie szybko będzie dostępne odbicie, które odzwierciedlałoby odbicie bez zniekształceń dla dużego obszaru sceny, bo wtedy scena w odbiciu musiałby być renderowana z tymi samymi detalami co główna.

@tentin_quarantino: na niektórych szybach masz odbicia takie jak trzeba, bo scena w odbiciu jest ograniczona pod wzgledem ilości trisow, materiałów i shaderow.
  • Odpowiedz
you wouldn't see mirrorlike reflections on a wet sidewalk IRL


@MarteenVaanThomm: ten tekst to jakieś bzdury, w IRL bym zauważył, ale w CP2077 z RT ON już nie. Widzę tu mądrości typu "ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 FPS", które dziwnym trafem przestaną być głoszone, gdy poprawny RT się upowszechni ( ͡ ͜ʖ ͡)

bo wtedy scena w odbiciu musiałby być renderowana z tymi samymi
  • Odpowiedz