Wpis z mikrobloga

@L3gion: w sumie zgadzam się, najgorsza jest niekonsekwencja w stylu. Nawet na tym co załączyłeś. Ikonki jednostek wyglądają całkiem nieźle, surowce też, ale miasto jest okropne zarówno pod względem stylu jak i wykonania. Zbrakło tam kogoś kto trzymałby artystów za mordę tak aby tworzyli jednolicie w ramach jednej koncepcji.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@L3gion:
Ehhh pamiętam że fajna to była gra ale ilekroć próbuje wrócić to te kolorki mnie obrzydzają. A ubi ma wywalone kompletnie na tę serię zamiast zrobić jakiś porządny remake
  • Odpowiedz
@L3gion: Obstawiam że w sporej części za to odpowiada kiepska sytuacja finansowa wydawcy gry, firmy 3DO. Grę wydali 28 marca 2002 roku. Tego samego dnia wydali też Might and Magic 9 które było totalną kupą, można powiedzieć że to była wersja alpha gry, HoMM4 była natomiast na etapie bety. Obydwie gry zostały po prostu pośpiesznie sklecone i wypuszczone na rynek, żeby ratować firmę. 3DO zbankrutowało nieco ponad rok później, po długiej
  • Odpowiedz