Wpis z mikrobloga

@Fabiosek1: Nie siedzę od jakiegoś czasu w Gothicu, więc te mody ogarniam jedynie pobieżnie. Pamiętam jak większość modderów przeniosła się na silnik dwójki - tutaj darowałem sobie ogrywanie jakichkolwiek nowości. Totalne RNG dwójki i menusowanie wszystkiego mnie po prostu odrzuciło. To był krok wstecz.

Kolejnym krokiem wstecz było wdrażanie do tych modów liniowej rozgrywki. W Cieniach Przeszłości jest taki motyw. Tam możesz każdemu #!$%@?ć. No, chyba że taki pobity strażnik podniesie
@vrNFWrUew3D4Rgz:

1. Cienie Przeszłości to mod fabularny i od początku stawiał na rozgrywkę z mniejszym rozwojem, stąd łatwiejszy poziom trudności. Z kolei natłuczenie każdemu - no może jest to jakiś problem, ale ten sam problem jest nawet w podstawowym Gothicu 1. Na początku gry masz na chwilę iluzję, że nie możesz nikogo pokonać, bo nie zadajesz w ogóle obrażeń, ale to bardzo szybko mija.

2. Fabuła CP nie jest ambitna, ale