Wpis z mikrobloga

@Pendunate: @asymetryczny_: Przecież seat to jest niżej w drabince jak Skoda, bo w Skodzie mają jeszcze jakąś wolną rękę przy designie czy swoich pomysłach, a seat dostaje wszystko to co zostało przeżarte przez audi, vw i nawet tą skodę (radio w tej cuprze to niemalże żywcem wyjęte z biedackich wersji Skody) i wysrane nadawało się do wklejenia xD
@Pendunate: Otóż nie - Skoda w pewnym momencie to zaczęła dojeżdżać VW, któremu zaczął spadać popyt na Passaty, Tiguany oraz Golfy w standardowych wersjach i się zrobił raban o to.
Seat zawsze na uboczu, coś tam dopiero ostatnio próbują z Cuprą jako oddzielną "marką", ale to tak średnio.
@tellet: z tymi oddzielnymi markami to w ogóle kabaret jest. Nagle każdy chce coś takiego mieć. Najbardziej mnie rozśmieszyły te Citroeny premium zwane DS xD Coś jeszcze ostatnio miało wprowadzić osobną markę, ale zapomniałem nawet.
@tellet: XD cupra (do momentu rozdzielenia na osobna matkę) to przede wszystkim sportowa wersja seata, czyli wersje silnikowe > 300 km, napęd 4x4, inne zawieszenie. Różnice w wyglądzie pomiędzy zwykłym Leonem a cupra może faktycznie subtelne ale nie o to chodziło.
@urojony_uzurpator: Wiem, notabene pierwsza Cupra jechała na tym samym silniku co w pasku B5, który był podatny na modyfikacje.
Co do "marki", to właśnie mówiłem już o czasach po podziale, gdzie mogli to zostawić tak jak jest i np. mają LK/RS w Skodzie czy R w VW albo RS w Audi