Wpis z mikrobloga

Jestem świeżym kierowcą, #prawojazdy zdane pod koniec sierpnia, a pod koniec września kupiłem sobie swoje pierwsze auto. Do tej pory wyjeździłem marne 2500 kilometrów (niektórzy tyle robią w dobę ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i mam wiele obserwacji na temat jazdy, kultury jazdy, jak i mojej jazdy (np. muszę sobie przypominać, żeby na przejściu nie "wyprzedzać", bo mandaty dajo xD), ale w sumie najważniejsza dla mnie obserwacja, to ta, że odkąd nakleiłem tego listka na tylną szybę, to ludzie na mnie nie trąbią i są jakby "ostrożniejsi" przy mnie tj. często wyprzedzają/wymijają, jak widzę, że coś wolniej robię, ale też są jakby bardziej wyrozumiali. W ogóle mówi się, że w Warszawie to same chamy, ale w Warszawie większa szansa, że ktoś mnie wpuści gdzieś niż na Lubelszczyźnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale ogólnie polecam młodym kierowcom takiego listka - 5zł na allegro, a trochę nerwów zaoszczędzi, bo nawet jak Ci zgaśnie na światłach, to poczekają te kilka sekund dłużej i zawsze masz to usprawiedliwienie, że no dopiero od niedawna jeździsz i jeszcze nie masz tyle doświadczenia.

#motoryzacja #listekmlodegokierowcy #warszawa #samochody
Pobierz FanRuskichPierogow - Jestem świeżym kierowcą, #prawojazdy zdane pod koniec sierpnia, ...
źródło: comment_16722432989VvT6dPXwYpmWtzfZTpJzi.jpg
  • 10
np. muszę sobie przypominać, żeby na przejściu nie "wyprzedzać", bo mandaty dajo xD


@FanRuskichPierogow: i to jest w #!$%@? smutne, że nie wyprzedasz bo dają mandaty, a nie dlatego, że możesz kogoś potrącić.
Takie robienie rzeczy bo mi kazali/bo dadzą mandat, zupełnie bezrefleksyjne. Jak z kierunkiem przy zjeżdżaniu z ronda. Debile nawet tego nie ogarniają, coś tam mrygają, ale sami nie wiedzą co i czemu.
i to jest w #!$%@? smutne, że nie wyprzedasz bo dają mandaty, a nie dlatego, że możesz kogoś potrącić.