Aktywne Wpisy
chcialbymbycnormalny +156
W polsce dalej jak w lesie, jak śmiesz się do juleczki uśmiechać ty intzelu mizoginie.
#p0lka #logikarozowychpaskow #tinder #blackpill #rozowepaski
#p0lka #logikarozowychpaskow #tinder #blackpill #rozowepaski
Ryneczek +40
Myślałem, że to jakaś ruska propaganda krążąca po twitterze, ale nie - nowym rzecznikiem prasowym ukraińskiej armii naprawdę został trans, niejaki Sarah Ashton-Cirillo. Ciekawe, co na to Azovcy i reszta ukraińskich narodowców. Przykro patrzeć, jak Ameryka upadla naszych sąsiadów, propagując swoją atlantycką ideologię. Chłop, który sobie ucina siusiaka i zmienia płeć jest dla mnie zaburzony. Koniec kropka.
https://www.newsweek.com/ukraine-military-has-new-transgender-spokesperson-1817334
#ukraina #wojna #bekazlewactwa #4konserwy
https://www.newsweek.com/ukraine-military-has-new-transgender-spokesperson-1817334
#ukraina #wojna #bekazlewactwa #4konserwy
Wyścig ten był jedną z anomalii w wynikach F1, wynikającej ze specyficznych przepisów. W 1981 wraz z wprowadzeniem Concorde, zespoły na początku sezonu musiały zdeklarować się czy przez cały sezon wystawią 1 czy 2 samochody. W tamtych czasach były legalne 1 samochodowe ekipy, dla biedniejszych uczestników. W sytuacji gdy zespół zadeklarował użycie 1 samochodu w sezonie, mógł mimo tego dołożyć 2 bolid w trakcie sezonu, jednak z zaznaczeniem że dodatkowy bolid jest traktowany jako gość bez prawa do punktowania.
Z tego przywileju w 1984 skorzystały pół-amatorskie zespoły Osella i ATS, które rozpoczęły sezon z 1 bolidem. Sytuacja ekip w trakcie sezonu zaczeła się poprawiać do tego stopnia, że udało im się złożyć 2 samochodów, który planowali wystawić w końcówce roku, aby sprzedać jazdy i przyszykować się do pełnego zgłoszenia w przyszłym roku.
Na GP Włoch, w Oselli miejsce zajął Gartner a w ATS Berger. Dla "nowych" kierowców, wyścig ułożył się bardzo dobrze, przez mądrą i ostrożną jazdę. Gartner zajął 5 a Berger 6 miejsce. Które w tamtym czasie dawało kolejno 2 i 1 punkt. Mimo tego zarówno ekipy jak i kierowcy nie mogli świętować punktów, gdyż sędziowie powołując się na regulamin postanowili nie przyznawać żadnych punktów obu zespołom. Co ciekawe te punkty przepadły całkiem, kierowcy z pozycji 7 i 8 także ich nie dostali, bo nie awansowali na punktowanych pozycjach.
Zarówno dla Gartner i Berger, mogły to być pierwsze punkty w karierze, a dla Gartnera jedyne, gdyż Austriak, nigdy już nie ukończył wyścigu tak wysoko. 1 punkt za 6 pozycję Bergera, mógł być także jedynym punktem zdobytym przez ATS w sezonie. Ten punkt być może mógł być bardzo cenny, dla małego niemieckiego zespołu. Gdyż według porozumienia Concorde, każdy zespół, który zdobył chociaż 1 punkt w sezonie otrzymywał zwrot kosztów wyjazdów na wyścigi GP w sezonie. Tych pieniędzy zabrakło ATS do kontynuacji startów w 1985.
#f1 #randomf1shit