Wpis z mikrobloga

Jesli już jesteśmy przy stacjach paliw to może należałoby jednak wspierać polskie firmy gdy ma się taką okazję?
Dlatego zapodaje rozmieszczenie sieci stacji AVIA należących do polskiej spółki giełdowej #gpw #unimot
https://aviastacjapaliw.pl/mapa-2/
Co więcej Unimot jest największym Polskim niezależnym importerem paliw do Polski.

#ekonomia #orlen #polska #afera #paliwo #inflacja #gospodarka #orlen #unimot #cenypaliw #motoryzacja
4pietrowydrapaczchmur - Jesli już jesteśmy przy stacjach paliw to może należałoby jed...

źródło: comment_1671647735mFVn8sseZzTYMMdpjKdQzA.jpg

Pobierz
  • 7
@4pietrowydrapaczchmur: Każdy człowiek wybiera sobie stacje spośród tych które ma najbliżej/po drodze a nie w imię śmiesznej ideologi, traci czas i pieniądze aby specjalnie jechać do innej.
stacje i tak robią zysk z transportu a nie z tankowania kilkudzisięciu litrów przez szarych kowalskich.

Sam na orlenie nigdy nie tankuje, bo miałem słabe zasięgi w kontraście do innych, więc od nastu lat omijam te stacje będąc w trasie, zaś na miejscu mam
stacje i tak robią zysk z transportu a nie z tankowania kilkudzisięciu litrów przez szarych kowalskich.


@r5678: Transport leje po cenach hurtowych i ma oddzielne umowy - zazwyczaj cena ze słupka ich nie interesuje, klient dużo mniej marżowy. Jedynie zagraniczny transport jadący tranzytem zalewa jak frajer po cenie detalicznej.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PfefferWerfer: Nie do końca. Zazwyczaj negocjuje się ulgi na danych stacjach (ja negocjowałem stacje przy klientach kluczowych) z dostawcą usług (UTA, Routex itp.) i nikt nie zagwarantuje Ci stałej ceny. Są to ulgi liczone na litrze paliwa. Im większa flota tym więcej można wynegocjować. Stawki negocjuje się na dowolnej stacji niezależnie od kraju.

Bardzo małe floty nieposiadające kart paliwowych tylko zalewają po cenie z pylonu.