Wpis z mikrobloga

Cześć,
W zeszły piątek kupiłem mamie smartwatch (Garmin vivoactive 4) stacjonarnie w sklepie RTV Euro AGD. Niestety mama stwierdziła, że kolory wyświetlacza są tragiczne, a na dodatek bez okularów ma problem z odczytaniem z niego danych i stwierdziła że wymieni na inny model/odda.
Zegarek został sparowany z telefonem, następnie po ocenie sytuacji przez mamę rozłączony w aplikacji i zresetowany do ustawień fabrycznych, zerwana została również z niego folia (na folii były napisy uniemożliwiające ocenę jakości wyświetlacza).
Przy próbie zwrotu sklep stwierdził że przedmiot został skonfigurowany- przez co posiada ślady użytkowania i nie mogą go przyjąć. Czy jest szansa na zwrot tego produktu? Na ekspozycji zegarek również był wyłączony i nie było możliwości ocenić jego wyświetlacza. Czy można coś w tej sytuacji zrobić?
Z regulaminu, który napisany jest w sposób bardzo ogólny niewiele wynika i zasadniczo każdy przedmiot można dodać do wyjątków.
#zakupy #reklamacja #euroagd #garmin
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@motyl1806: no na tej co napisałeś to na pewno nie, bo:

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone.

i jeszcze:

Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i
  • Odpowiedz
A jednak finalnie inny sprzedawca przyjął... wszystko zależy od woli sklepu i sprzedawcy ale tak jak piszecie jak najbardziej są podstawy żeby tego nie robić. Rodzice się nauczą żeby zamawiać przez internet :P
  • Odpowiedz