Wpis z mikrobloga

@radical_rootsman: A z ciekawosci co to "przelotowa RJ45"?

500 sztuk to taka norma na projekcie. Ale mamy okragle kable i specjalny do nich noz. Wtyczki tez przemyslowe. Na szczescie firma na S pomyslala i robi sie to szybko, latwo i przyjemnie. Z potrzebnych narzedzi to ten specjalny noz (mozna zwyklym ale wydluza czas jakos x20), i kombinerki lub zabka zeby zacisnac wtyczke :)
rj45 do której nie docinasz żył żeby się wpasować do końcówki tylko przekładasz żyły na wylot przez końcówkę i zaciskarka sama docina nadmiar podczas zaciskania.


@radical_rootsman: A OK czyli tak jak nasze "przemyslowe". Tyko ze tam nie odcina zaciskarka (bo jej nie potrzebujesz) a sama wtyczka jest tak skonstruowana ze odcina jak ja zamykasz.
nie ma na tym żadnych spadków w porównaniu do klasycznych rj45?


@radical_rootsman: Panie na tych wtyczkach stoi caly przemysl automotive :)
Tam to musi dzialac Bo kazda awaria, kazdy przestoj to grube miliony strat.

ALe fakt faktem ze tam nie mowimy o jakis wielkich predkosciach. Tam bardziej chodzi o stabilnosc komunikacji niz gigabity na sekunde.
nie ma na tym żadnych spadków w porównaniu do klasycznych rj45?


@radical_rootsman: nie chcesz wiedzieć ile takie wtyczki kosztują.

Jakbym miał 500rj zaciskać to na pewno bym kupił przelotowe. A co to w ogóle za projekt, przecież z jednej strony kabla powinno być gniazdo z drugiej patch panel, reszta gotowymi patchami :P
@barto125: Najtańsze, sensowne patchcordy 0.2m kosztują od 3zł w górę. Musiałbym ich kupić 250 szt.
100 szt. PT-RJ45 kosztuje ok. 40-50 zł. Musiałbym kupić 5 paczek, a kabla mam niezliczone ilości.
Matematykę zostawiam Tobie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)