Wpis z mikrobloga

Jestem na poczcie od godziny żeby nadać paczkę z etykietą wygenerowaną przez allegro Smart (zwrot). Panie nie chcą przyjąć paczki, bo jestem oznaczony jako płatnik i mam do zaplaty 0,00 zł. A one nie chcą działać na szkodę firmy. Pokazałem im, że na etykiecie jest napisane że jest napisane "opłata przerzucona na allegro.pl Sp z.o.o."

#zalesie #pocztapolska #allegro
Helonzy - Jestem na poczcie od godziny żeby nadać paczkę z etykietą wygenerowaną prze...

źródło: comment_1671195748MG2S9UdCqWpwuPi4IfWgxD.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Helonzy:
Przecież jak ją zeskanuje, to będzie miała w systemie, że nic nie płacisz.
A poza tym widzę, że to Kurier48, a tego nie da się i tak nadać za gotówkę (to usługa umowna, rozliczana z dołu wg wystawionej przez PP faktury).

ps. Ten napis grubą czcionką "Partner B", oznacza, że to przesyłka nadana za pomocą jakiegoś brokera.
  • Odpowiedz
Przecież jak ją zeskanuje, to będzie miała w systemie, że nic nie płacisz.


@pcela: i tak dokładnie było. Ale i tak nie chciała tego przyjąć jak i dwa inne pracownice. Jestem wskazany jako płatnik i muszę zapłacić. Ale nie mogę zapłacić 0,00 zł. A to, że opłata jest przerzucona na allegro to ich nie interesuje bo "placówka nie zarabia na tej paczce".

Muszę mieć etykietę bez zaznaczonego płatnika.

Z czego
  • Odpowiedz
@Helonzy:
Ale byłeś w placówce własnej czy agencyjnej? Niestety zwroty w agencji pocztowej z opłaconą etykietą nie nadasz, musi to być placówka własna (Urząd Pocztowy (UP) lub Filia Urzędu Pocztowego (FUP)).
  • Odpowiedz
@Helonzy:
Do pisz na kontakt@poczta-polska.pl i dzwoń na infolinię (tel. 438 420 600).
Od razu im mów, że jak jeszcze raz odmówią ci przyjęcia paczki, tylko dlatego, że nie jest płatna przy nadaniu, a na umowę, to zgłaszasz sprawę do UKE (poczta jest operatorem wyznaczonym, mają ustawowy obowiązek przyjąć przesyłkę).

ps. Allegro, to klient strategiczny dla Poczty, wiec masz szanse, że pójdzie o------l, od centrali, przez Rejon Sieci, aż po
  • Odpowiedz
@pcela: Bardzo Ci dziękuję za pomoc.
Napisałem wcześniej mejla na kontakt@poczta-polska.pl opisując problem i mam nadzieję, że to coś pomoże.

Nie tylko ja mam z nimi problem. Nawet dziś miały problem z etykietą kupioną z furgonetki. Ale skoro rzekomo zapłaciłem za etykietę to przyjmie.
  • Odpowiedz