Wpis z mikrobloga

Siema
Po mojej interwencji w końcu udało się #pgnig podpiąć pod moje konto eBOK numer klienta, stan licznika. Widzę już zaległe faktury (jest postęp) ale nadal nie mam faktury którą powinienem dostać w listopadzie i w grudniu (umowa 12T).
Według umowy klient zobowiązany jest podać stan licznika i faktura powinna przyjść z terminem do zapłaty, jak nie podam to przychodzi prognoza. Czy w tym przypadku jeżeli klient wywiązał się z umowy i podał stan licznika, faktura nie przyszła, mogę żądać od nich anulowania zaległych faktur, skoro jak to w umowie napisane jest płatność w taryfie T12 jest co miesiąc?
#energia #ogrzewanie
  • 9
Ciekawie w h. walą. Wprowadzam z 3 różnych punktów w jednym listopad grudzień faktury wystawione jak zawsze w drugim listopad ok w grudniu mi wcieło licznik dopiero po kilku dniach można było wprowadzić. Faktura jest. Trzeci punkt od listopada brak faktur pomimo wprowadzonych stanu