Wpis z mikrobloga

Ale to genialnie wygląda. Spędziłem w grze 5 minut i już jestem zachwycony grafiką. Na pewno zostanę przy wersji steamowej, mimo tego, że od dłuższego czasu grałem tylko z ASCII. Nowa ścieżka dźwiękowa również jest ciekawsza od tego jednego utworu, który leciał zapętlony w oryginale ( ͡º ͜ʖ͡º)
#dwarffortress #grykomputerowe #pcmasterrace
Pobierz KaiserBrotchen - Ale to genialnie wygląda. Spędziłem w grze 5 minut i już jestem zach...
źródło: comment_1670889866NQ0hdIg6jsTZ0uQMbQlKmI.jpg
  • 30
@KaiserBrotchen: Ja na razie po 30h gry (mój pierwszy kontakt z df) jestem odrobinę zawiedziony. Im dłużej gram, tym bardziej chce mi się wrócić do rimworlda, który sporo rzeczy robi po prostu lepiej jako gra.

Df jest momentami skrajnie przegięty, jako generator historii jest wiadomo lepszy, ale zaczynam uważać, że ta łatka najbardziej skomplikowanej strategii, albo świętego gralla gier, została nadana bardziej przez brak przystępności gry, niż faktycznie to czym jest.
@KaiserBrotchen: miałem kilka podejść do oryginału, ale był dla mnie momentami tak nieczytelny, że za dużo czas zabierało mi połapanie się co się dzieje, a nie mam już tego czasu na granie tyle co kiedyś. Wersję steamową miałem na wishliście od kiedy tylko ją zapowiedzieli, chciałem sam doświadczyć przygód, o których pisali w internecie - nie jestem zawiedziony.

@j4ace: w sensie, że nie zdzierają przesadnie pieniędzy od fanów?
@Diego: Wynika to z tego że df było poprostu pierwsze, rok world powstał 7 lat później a podobnej gry w klimatach fantasy ciągle się nie doczekaliśmy, muszę się zgodzić że twórcy z racji ciągnięcia tego jako Passion projekt ciągnęli rozwój niemiłosiernie długo. I dzisiaj już takiego wrażenia ta gra nie robi bo w międzyczasie pojawily się klony które brały wiele mechanizmów df i robiły je lepiej