@PanNiepoprawny: jakie kolory? Masz na myśli ten mocz zachlanego Talara rozpylony w powietrzu, żeby było "atmosferic"? xD To mocno zmodowany build, a oświetlenie w B&W było u mnie pierwsze na liście do #!$%@?
@Barto_: kontrast to różnica pomiędzy luminacją minimalną, a maksymalną. Zalewając obraz jednorodnym tintem ("barwnikiem"/"paletą") robisz z kontrastu jedno wielkie gówno. To samo z nasyceniem. Jak możesz mówić o jakichkolwiek kolorach, na które da się patrzeć przekłamując gigantycznie gamut w stronę żółtego? xD
@PanNiepoprawny: tak, więc #!$%@? żółty filtr jak w meksyk w hollywood xD Dziękuję postoję. Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy tym powyżej, a Velen poniżej to nie mam już nic do powiedzenia
@MarteenVaanThomm: Co Ty wypisujesz w ogolę? Zrobiłeś z Toussaint Velen i to ma być fajne? Tam ma być słoneczne, kolorowo. Kolory mają być nasycone, masz czuć lato.
@Czarendze1r: po co się pompujesz, nikomu nie każę używać tego co ja, masz 15 lat, że widzisz tylko swoje "ja"? xD Zrobiłem grę pod siebie, a ty się majtasz hurrr durr xD
Nie ma mowy o jakimkolwiek nasyceniu jeśli cały ekran nachalnie zalewa jeden akcent kolorystyczny. Uwierz, że wrażenie "słonecznej krainy" DA się zrobić bez nakładania rzułtego jak morda papaja filtra na wszystko co się da xD
#wiedzmin3 #wiedzmin #gry
@PanNiepoprawny: okej, najwyraźniej inne mamy gusta
@Czarendze1r: trzymaj xD
A dwa to nic mnie to nie interesuje jakbym chciał realistycznie to bym sobie na dwór wyszedł
@MarteenVaanThomm: gusta gustami, ale takie barwy jak na screenach to masz w całym Velen. Głupio byłby robić z Tussaint kolejne Velen.
Zrobiłem grę pod siebie, a ty się majtasz hurrr durr xD
Nie ma mowy o jakimkolwiek nasyceniu jeśli cały ekran nachalnie zalewa jeden akcent kolorystyczny. Uwierz, że wrażenie "słonecznej krainy" DA się zrobić bez nakładania rzułtego jak morda papaja filtra na wszystko co się da xD
To jest żywy, jasny