Wpis z mikrobloga

Nad ranem obudził nas huk przewracanej butelki, po krótkim dochodzeniu okazało się, że napęczniał nam worek z sokiem z Biedronki. Pierwszy raz mamy taką sytuację, soki układamy w tym samym miejscu od kilku lat, nie mamy ogrzewania podłogowego, a sok jest ważny do lipca przyszłego roku. Inne soki leżące obok, także inne soki z Biedronki, wyglądają normalnie.
W ogóle wygląda, jakby worek na sok miał dwie warstwy i napęczniała zewnętrzna, bo kiedy rusza się kartonem, to sok pływa w mniejszym worku w środku.
Nie mam paragonu, więc na razie kontaktowałem się z Biedrą na FB, a sok stoi owinięty workiem na śmieci pod prysznicem, bo wydawał dziwne dźwięki i pewnie niebawem wybuchnie, dlatego nawet nie ma mowy o tym, żeby go gdzieś przewieźć (chyba że na oddział paliatywny dla soków ( ͡° ͜ʖ ͡°) : )
Co myślicie?

#biedronka #zdrowie #reklamacja #kiciochpyta
Pobierz CKNorek - Nad ranem obudził nas huk przewracanej butelki, po krótkim dochodzeniu okaz...
źródło: comment_1670218137J6Al0nsuT3zMaSC3PlCPit.jpg
  • 152
@Nizax: o kurde. Zawsze się zastanawialam jak to jest z tym, bo o ile owoc z zewnątrz wygląd dobrze a dopiero w środku pleśń więc sklep nie mógł o tym wiedzieć, to czy faktycznie reklamacja powinna zostać uznana. Z drugiej strony konsument tym bardziej nie miał prawa wiedzieć.. czasami w środku zdarzają mi się z brzydkim białym nalotem i lądują w koszu. Reklamowalam kilka spozywczych rzeczy ale widzę, że warto próbować
@malinowa_chmurka: A to akurat wynika z samej konstrukcji prawnej rękojmi, czyli potocznie zwanej reklamacji. Rękojmia jest oparta na zasadzie ryzyka, nie winy, zatem sprzedawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności za wady rzeczy, wykazując, że wady powstały bez jego winy czy wręcz bez jego wiedzy. Sklep odpowiada zatem nawet za wadę, o której nie mógł mieć pojęcia, jeśli tylko istniała ona w chwili sprzedaży
@Chargedaffaires: żeby to miało zastosowanie w Mediaexpert przy reklamacji lodówki z tytułu rękojmi, trzeciej z kolei (dwie pierwsza jako gwarancyjna), to byłabym szczęśliwa.. mimo że lodówka ewidentnie ma wadę której nie da się usunąć, uparcie powołują się na serwis Beko i nie chca zwrócić kasy. (°°