Aktywne Wpisy
Milo900 +13
Wiecie co jest najgorsze w zwiazku jak macie wspolne konto i to ona zarzadza hajsem? Jak sie poklocicie to potem musisz pisac do drugiej polowki, pol godziny zeby Ci wyslala jakas kase bo nie masz jak zatankowac albo cos kupic xD (to jest tak ze leci cala kasa z wyplat na wspolne konto i potem ona wysyla mi jakas kase na zycie itp.)
#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #milosc
#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #milosc
Jakoś ponad 4 lata temu jak zaczął się covid, były u mnie w #pracbaza straszne cięcia, konkurencja lepiej sobie radziła, a co za tym idzie lepiej płaciła to większość ekipy tam poszła. Mi szefostwo powiedziało żebym został, to pod koniec roku dostanę wielką podwyżkę. Zostalem, i do końca roku nie było oczywiście nic xD. Temat był omijany za każdym razem jak go poruszałem. Na początku tego roku dostałem ponownie ofertę
Mam taki przypadek że leje mi się olej z silnika do wydechu. Widać to po tym jak na łączeniu turbiny z downpipe jest ciągle mokro - zaznaczyłem to na zdjęciu, jak się mocno wklepie gaz to przez kilka sekund kopci na biało jak wypala ten olej który wpada do wydechu, oraz z odmy kopci mi się jak z lokomotywy - https://streamable.com/i5b9qb wężyk z odmy w pokrywie zaworów mam poprowadzony do oiltanka, i z oiltanka idzie wężyk w atmosferę i właśnie na tym filmiku widać jak dymi z tego wężyka
mechanicy mówią że to pierścienie się obróciły na tłokach i niby się robią przedmuchy i dlatego tak mocno kopci z odmy bo to te przedmuchy i olej w środku turbiny to też wina przedmuchów. Tyle że mógłby mi ktoś wytłumaczyć co to są za przedmuchy, jakby czego to podmuch i którędy on idzie i jak może powodować że dostaje się olej do środka turbiny?
którędy może się dostawać olej do kolektora wydechowego, przez te #!$%@? pierścienie na tłokach?
nie jest to wina turbiny bo jak kupiłem auto to już tak było, w tym czasie zmieniłem turbo 2 razy więc ten sam problem występuje już na 3 turbinach. Dużo ludzi mi mówi że to kwestia zapchanej odmy dlatego tak wali olej w wydech. Ale tu też nie rozumiem bo a) odmy nie mam podłączonej do dolotu tylko leci to w ziemię b) jakby to mogło się dziać bo skoro taka ilość spalin się wydostaje odmą jak na filmiku to raczej musi być drożna? tak czy inaczej zamówiłem już nową tak dla pewności żeby to wyeliminować.
Pokrywą zaworów mi nie wywala oleju, bagnetem też nie, wtryskiwacze nie leją, korekcje mnie więcej od -0.15 do 0.20 na wszystkich, prawdopodobnie był regenerowane wiele lat temu i to by się zgadzało, sterownik turbiny zmieniany, strojone auto było kilka razy. Jeden mechanik mi powiedział żeby odpalić silnik i odkręcić korek oleju i go zostawić i zobaczyć czy skacze mocno i w nieregularnych odstępach czasu bo to by też mogło oznaczać przedmuchy ale tak zrobiłem i korek sobie leży i nie ma żadnego podskakiwania. Jak otworzę korek oleju to nic wielkiego się nie dzieje, delikatnie się kopci z niego, moc jest taka jak powinna.
bmw e46 330d 204 m57n euro4 sterowanie elektroniczne
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #bmw
Gdy odma jest niedrożna to rośnie poziom oleju poprzez wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej. Czasem ciśnienie jest tak duże, że potrafi wyrzucić olej przez bagnet.
Na początek niech mechanik sprawdzi jakie masz ciśnienie sprężania na tłokach, potem uszczelniacze zaworowe szczególnie wydechowe
@ManiacTeam: to będę musiał zrobić sam bo mam samych takich partaczy że im z niczym nie ufam
bo pokrywa zaworów i kolektor wydechowy był ściągany kilkanaście razy ale nikt mi wtedy nie podpowiedział że to mogą być przedmuchy i nigdy nie zajrzeliśmy do środka tych kolektorów
@sha128: Tak, dokładnie o tym. Tylko lepiej użyć porządnego magnesu do zabezpieczeń i porządnych szczypców do uszczelniaczy.
Teoretycznie tak. Najlepiej jednak zrobić to po jakimś dłużnym postoju.
Pierścienie na tłokach się nie obracają, powinny być założone 120 stopni względem siebie i tak pracują w cylindrze. Chyba, że ktoś zmieniał, zapomniał ustawić, olał temat i kupiłeś auto z tym
Cieknie Ci z turbiny ponieważ przy takich przedmuchach do komory korbowej tworzy sie tam ciśnienie przez to olej z turbiny nie spływa swobodnie i wyrzuca go przez uszczelnienie na stronę gorącą turbiny. Korka na wolnych obrotach Ci nie podniesie bo jest za małe obiążenie silnika wiec to co widać na filmiku gdzie masz przdmuchy
Tam robi dodatkowe nadciśnienie z którym układ odmy nie może sobie poradzić. I tak jak pisali poprzednicy szuka ujścia jakąś inną drogą niżeli zaprojektowany układ odmy . Często tak jak u ciebie blokuje spływ z turbiny i ten olej wywala w wydech. Często też