Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć,
Piszę z pytaniem do osób z branży budowlanej. Jestem po studiach inżynierskich (piszę prace dyplomowa) Dostałem opcje pracy u Inwestora Zastępczego. Praca 8h weekendy wolne. Obowiązki min. Protokołowanie narad, zarządzanie systemem na którym jest dokumentacja projektowa, stały kontakt z inspektorami bhpowcem ogólnie to co zleci Kierownik Projektu trzeba robic. Dostałem draft UoP z wynagrodzeniem 3.2k netto (nadgodziny niby dodatkowo płatne lub dzień wolny). Czy waszym zdanie takie wynagrodzenie jest odpowiednie ? Ile można liczyć jak za taka prace?
#praca #budownictwo #pracanabudowie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #637fa8684bf3873cacec211c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: budowlanka to #!$%@? branża. Na studiach by zrobić praktyki musisz się prosić o nie, a jak je dostaniesz to przeważnie bezpłatne. Przy szukaniu pracy po studiach startujesz z pozycji śmiecia, który ma się cieszyć, że jakiś januszex zapłaci minimalną za #!$%@? od rana do nocy. Takim śmieciem zostajesz dopóki nie zdobędziesz uprawnień. Z perspektywy czasu cieszę się że skończyłem kierunek prądowy, a nie budownictwo na które i tak się dostałem.
@AnonimoweMirkoWyznania zarobki marne, nie wiem jak za 3.2k chcesz się utrzymać. Też sporo zależy od sytuacji życiowej, aczkolwiek ja bym szukał czegoś za minimum 4k. Przy tej inflacji, cenach wszystkiego 3.2k to wegetacja, nie życie. No chyba że masz z kim koszty dzielić, aczkolwiek też lipa.