Aktywne Wpisy
R2D2_z_Sosnowca +98
A udało się znowu połazić po krzakach i przy okazji ten młody człowiek zdał egzamin na prawdziwego mężczyznę bo znalazł największy patyk jaki był w stanie podnieść i naparzał nim tak długo aż się złamał. Kto tak nie robił niechaj pierwszy rzuci kamieniem #r2d2zwiedza #natura #usa #connecticut
magdalena-gaska +28
Wkurzają mnie niebiescy piszący z różowych nicków, bądźcie chociaż konsekwentni i piszcie w rodzaju żeńskim, wchodźcie w rolę, za takie oszustwa powinien być ban, tits or gtfo
Cześć motoryzacyjne mirasy. Po serii nieprzyjemnych zdarzeń postanowiłem dać szansę benzynie. Mam do wydania około 25 tysięcy PLN. Całe życie jeździłem dieslem, więc szukam czegoś, co będzie miało jakąkolwiek moc i moment obrotowy. Mój obecny samochód ma 90 KM, jakieś 200 Nm i rozpędza się w 12.6 s do setki. Moja standardowa trasa to 30-35 km w jedną stronę. Jakieś 20 minut na trasie i około 10 w mieście.
Byłoby fajnie, gdyby mój przyszły samochód w takich warunkach palił w okolicach 6,5 litra benzyny przy trzymaniu prędkości 110 km/h i bez częstego przyspieszania/hamowania.
Oprócz tego będę bardzo cenił, jeśli korozja nie będzie mnie jakoś bardzo gnębić oraz żeby nie trzeba było często stać z nim w kolejce do mechanika.
Jeśli chodzi o budę, to potrzebuję 5 drzwi i bagażnika, który zmieści coś więcej niż płyn na dolewki, kombinerki, parę kluczy i zakupy na następny tydzień.
Znajdzie się coś dla mnie z takimi wymaganiami? Chciałbym spróbować czegoś innego niż Opel, Ford i Fiat. Mam też uprzedzenia do Renault
Co do spalania do z oplowskiego 1.6 85 KM wykręcałem w takich warunkach 7/100 przy zerowych temperaturach, choć stan silnika i sprzęgła nie należał do najlepszych, a ja nie oszczędzałem ani trochę,
Mało jeżdżę japońcami więc cięzko mi jest się wypowiedzieć, chociaż ostatnio znów miałem okazję jeździć 1.6 od Toyoty (Corolla 2019) którym jeszcze jeździłem w Avensisie (chyba nic nie zmienili przez tyle lat), to
@Hehehe115: musisz popracować nad umiejętnościami machania tym śmiesznym patykiem co jest między siedzeniami. Fordowi można wiele zarzucić, ale te silniki to najlepsze małe trzycylindrówki na rynku. Jeżdżą jak zloto, lepiej od wszystkiego wolnossącego poniżej 2 litrów.
Bez problemu zrobisz tym spalanie 6-6.5 litra
@Hehehe115: nie, nie ma.
no więc mówię ci, że musisz popracować nad zmianą biegów. Jeżeli oczekujesz od litrowego silnika reakcji na gaz jak od znacznie większego, to się nie dziw. Z takimi silnikami trzeba się obchodzić inaczej niż z wolnossakami, bo inaczej rzeczywiście nie jadą, ale za to dużo palą. Natomiast jak ogarniesz
@M13X: Nie wiemy w które roczniki celujesz. Ale i Toyoty 1,6 i Hondy 1,8 raczej potrafią się zmieścić w tych 6,5 na trasie. Ojciec ma Civica z 2013 i rzeczywiście jak zaglądnąć za plastikowe osłony nadkoli w kierunku progów, to nadaje się już do oczyszczenia i pomalowania. Belka skrętna też wygląda jakby miała z 15-20 lat. Ale poza tym auto dość
@M13X: Civic Ufo 1.8 140km spełnia wymagania poza momentem obrotowym. Trzeba go kręcić żeby jechał. Spalanie w delikatnej trasie poniżej 7L jak najbardziej do zrobienia. Bagażnik jest duży jak na kompakta.
@ahehe115: no i właśnie o tym mówię. Dokładnie to jest recepta na jazdę może wolną, ale za to z dużym spalaniem.
Te silniki nie jadą momentem z dołu, tylko mocą, a więc obrotami.
Nom, Focus 1.0 lata równie szybko co e36/e46 z dwulitrowym R6, ale pali 30-50% mniej. ŻADNYCH zalet.