Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Potrzebuje porady, obiektywnej opinii ( zwał jak zwał) Zacznę od tego, że jestem świeżakiem na rynku pracy, dopiero skończyłam studia. Sprawa jest taka, że dostałam dwie oferty pracy ( totalnie różne) i ciężko jest mi się zdecydować. A może ktoś tutaj napisze mi coś co być może mi to ułatwi. A więc:
1. Umowa zlecenie (dokładniej praktyki) w audycie w #korposwiat Tutaj byłaby to praca zdalna, więc w sumie siedziałabym cały dzień sama, bez ludzi i klikała w komputer
2. Umowa o pracę w księgowości w biurze które nie jakoś bardzo duże, ale też nie jest jakoś małe. Tutaj praca jest stacjonarna, więc wśród ludzi.
Jeśli chodzi o wynagrodzenie to jest praktycznie takie same z tym że w audycie robiąc nadgodziny mogłabym zarobić więcej. Jednak jako że nie jestem już studentem to ta umowa zlecenie średnio jest korzystna, a na uop sytuacja byłaby w sumie bardziej stabilna. Co robić? Co wybrać? #praca #pracbaza

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63776db84765924173d076b6
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
  • 9
@AnonimoweMirkoWyznania: a co jest dla Ciebie ciekawsze? audyt czy ksiegowosc? Druga opcja bardziej stabilna, ale imo mniej rozwojowa. Jak na pierwsza prace to patrzylbym najpierw jakie masz opcje rozwoju, co chcesz robic i ktora praca da Ci wiecej tego. Czy zdalnie czy nie to imo bez roznicy o ile potrafisz i lubisz zdalnie pracowac.

Takze odpowiedzialbym sobie na pare pytan:

- wole audyt czy ksiegowosc?
- ktora opcja da mi wiecej
@AnonimoweMirkoWyznania:

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to jest praktycznie takie same

Jeśli jest takie samo brutto to na UZ wyjdzie zdecydowanie więcej netto

jako że nie jestem już studentem to ta umowa zlecenie średnio jest korzystna

Słowo klucz: szkoła policealna