Wpis z mikrobloga

@s---k: Kiera od majfrenda - OG EVKIN HB 003, ponoć jeden z pewniejszych sprzedawców, nawet mają wysyłkę z magazynu z Hiszpanii, no ale pożyjemy zobaczymy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@s---k: No trochę tak ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ten od tylnego hamulca idzie dziwnie ale już mi się nie chciało tego zmieniać, bo był jako ostatni zakładany i nie miałem siły na więcej zabawy z nimi xD
  • Odpowiedz
@bz333: mialem kiedys chinskie ec90 tez takie plaskie. Mega wygodna, szczególnie płaksa część w górnym chwycie. Teraz gdzies w garażu leży i czeka na drugie życie gdzieś kiedyś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tresor: link ten który ci już ktoś wyżej podesłał. Jak dla mnie jest mega spoko i uważam, że warto spróbować. W tym miejscu gdzie górna rura kierownicy wygina się do przodu o 90 stopni i montuje się tam klamki spędzam z 80 % czasu i przez bardziej płaskie wyprofilowanie jest dużo wygodniej, poza tym wydaje mi się że kiera lepiej wybiera nierówności na asfalcie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Hipodups @ElCidX: o ile w starej szosie miałem zwykła okrągła i była nawet spoko tak, że w sumie nie mogłem narzekać, tak w nowej miałem takiego potworka jak na zdjęciu. W miejscu gdzie trzyma się najczęściej ręce kierownica była w przekroju owalna i cienka przez co niemiłosiernie wbijała się w ręce. Dodatkowo miała gigantyczny drop przez co jazda w dolnym chwycie też była strasznie męcząca. Pomyślałem - jak już
bz333 - @Hipodups @ElCidX: o ile w starej szosie miałem zwykła okrągła i była nawet s...

źródło: comment_1668324481lJWc5XQKIbWVayM7pA0SNJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@bz333: chyba się muszę poważnie namyślić, bo ja również większość czasu tak kierę trzymam. A mostek masz alu czy jakiś carbonowy może?
  • Odpowiedz