Wpis z mikrobloga

No #!$%@?ący są ci robole od robienia jedzenia. Mam catering pudełkowy i tak ogólnie to nie zamawiam jedzenia właśnie przez #!$%@? user experience, ale raz na jakiś czas po prostu najdzie mnie ochota na jakieś mięcho, pizzę, no cokolwiek. Dzisiaj o 22:57 mnie naszła. Wolta zamykają za 3 minuty i wszystkie moje ulubione knajpy już nie przyjmują zamówień. No dobra, to niech będzie #glovo, niech będzie nawet to #!$%@? #kfc. Jakiś zinger z ekstra serem i akcesoria, razem 50 zł, mieszkam dosłownie 400m od nich. Wyklikałem to o 23, czas dostawy 23:30-40. Dobra, to nie idę się kąpać, czekam bo nie chcę mokry lecieć do drzwi. Siedzę, siedzę, o 23:30 nadal status "restauracja otrzymała twoje zamówienie". Ni #!$%@? nie wiadomo, czy restauracja PRZYJĘŁA zamówienie (i powinno być znane ETC) czy tylko wisi tam na terminalu nieobejrzane (i po minucie powinien nastąpić timeout, zamów u konkurencji bo mamy cię w dupie). O 23:31, ponieważ już jest PO czasie dostawy, automatycznie zmienili na "czas dostawy 23:40-50", i tak, robią to dosłownie co 10 minut. Kiedyś mi tak bite półtora godziny robili, knajpa już dawno nieczynna, ale ja mam wierzyć, że ktoś tam siedział i klikał co 10 minut nowy termin? Co trzeba zrobić? Zgłosić supportowi, wtedy anulowali zamówienie i dali piątaka rabatu, dzisiaj zmieniło status na "nie możemy znaleźć kuriera" czyli chyba że moje żarcie stygnie gotowe do odbioru? Jest 0:15, "czas dostawy 0:20-30". #!$%@? nigdy więcej tego nie użyję.
  • 4