Aktywne Wpisy

Adamfabiarz +337
Jestem trochę przerażony tym wypadkiem na A1 spowodowanym przez BMW właściciela jednej z łódzkich firm podczas którego zginęła trójka niewinnych ludzi. Równie dobrze mogło trafić na mnie.
80% tras jakich robię to na polskich i innych europejskich drogach szybkiego ruchu (pozostałe 10-12% miasta i 8-10% pozostałe drogi krajowe, wojewódzkie). O tym że nabijam kilometry niech świadczy fakt, że do teraz w 15 miesięcy po wyjeździe z salonu przejechałem 49 tys. km.
Jednocześnie
80% tras jakich robię to na polskich i innych europejskich drogach szybkiego ruchu (pozostałe 10-12% miasta i 8-10% pozostałe drogi krajowe, wojewódzkie). O tym że nabijam kilometry niech świadczy fakt, że do teraz w 15 miesięcy po wyjeździe z salonu przejechałem 49 tys. km.
Jednocześnie

dorszcz +461

Zanim mnie zjecie za jakość kodu, to nie jestem programista15k ani wcale ileś k - bawię się hobbistycznie żeby nie robić głupich rzeczy w robocie po 100x i to jest w sumie pierwszy kod napisany.
Mam formularz w PDF z prostokątami do wypełnienia - wiecie - jak w formularzu-formularz nie mój. Skodziłem coś testowo - w sumie siędzę nad tym już dłuższy czas i mnie denerwuje że się nie posuwam do przodu z tym.
https://pastebin.com/Xwq8PrYy
chciałem osiągnąć coś takiego, że wprowadzony tekst będzie wpisany dokładnie w prostokącie w pdf w formularzu, natomiast jak będzie za długi względem prostokąta to się zawinie niżej aż do końca a jak będzie jeszcze dłuższy to się jakby utnie - tekst nie wyjdzie poza prostokąt (najlepiej by było jakby dynamicznie zmniejszał czcionkę ale w sumie jak to jest za dużo roboty to jest to nieistotne na tym etapie)