Aktywne Wpisy
mam_spanko +692
Bobby_Peru +305
#wroclaw #anonimowemirkowyznania #pytanie #zalesie
Szukam jakiegokolwiek ludzkiego miejsca do spania/pomieszkania, z jakimkolwiek sanitariatem. Za udostępnienie takowego, mogę pracować, od ręki, od jutra.
Zasadniczo nic nie umiem.
Ostatnie naście lat (minus ostatnie 2) prowadziłem swój własny sklep dla pasjonatów, za swoje własne piniendze. Zatrudniałem ludzi. Zarabiałem, było mnie stać. Wcześniej pracowałem w poważnych firmach.
Umiem rozmawiać z ludźmi, nie tylko jako "handlarzyna". Umiem "ogarniać tematy", umiem się dowiedzieć, umiem sobie radzić, umiem rozwiązywać problemy, umiem spiąć dupę...
Szukam jakiegokolwiek ludzkiego miejsca do spania/pomieszkania, z jakimkolwiek sanitariatem. Za udostępnienie takowego, mogę pracować, od ręki, od jutra.
Zasadniczo nic nie umiem.
Ostatnie naście lat (minus ostatnie 2) prowadziłem swój własny sklep dla pasjonatów, za swoje własne piniendze. Zatrudniałem ludzi. Zarabiałem, było mnie stać. Wcześniej pracowałem w poważnych firmach.
Umiem rozmawiać z ludźmi, nie tylko jako "handlarzyna". Umiem "ogarniać tematy", umiem się dowiedzieć, umiem sobie radzić, umiem rozwiązywać problemy, umiem spiąć dupę...
8 listopada 1974 r. zespół Queen wydał trzeci album studyjny - "Sheer Heart Attack". Płyta powstawała w walijskich Rockfield Studios oraz Trident Studios i Wessex Sound Studios w Londynie a promowały ją single z utworami "Killer Queen"/"Flick of the Wrist" oraz "Now I’m Here".
Ostatni z wymienionych to prawdopodobnie jedna z ostatnich piosenek (obok "She Makes Me"), którą zarejestrowano podczas sesji do "Sheer Heart Attack", typowy rocker Queen ukończony przez Briana Maya podczas jego pierwszego pobytu w szpitalu. Niemniej jednak zamysł kompozycji zrodził się w głowie Briana jeszcze podczas trasy z Mott The Hoople po Stanach Zjednoczonych (marzec-maj 1974 r.) i w warstwie lirycznej nawiązuje do przeżyć i odczuć gitarzysty z tamtego okresu. Z kolei muzycznie, pomimo oczywistych inspiracji The Rolling Stones (riffy) oraz Chuckiem Berrym (solo), można odnaleźć mnóstwo charakterystycznych dla późniejszych kompozycji Maya elementów – powtórzenie wstępu w dalszej części piosenki ("Las Palabras de Amor", "One Vision", "Leaving Home Ain’t Easy", "’39"), przejście skali z A do E i wykorzystanie kanonu ("Brighton Rock", "Prophet’s Song", "White Man").
Freddie Mercury o "Now I'm Here": To było niezłe. To był utwór Briana Maya. Wydaliśmy go zaraz po "Killer Queen". I to zupełny kontrast, po prostu zupełny kontrast. Zrobiliśmy to, żeby pokazać ludziom, że nadal potrafimy grać rock 'n’ rolla – że nie zapomnieliśmy o naszych rock 'n’ rollowych korzeniach. Fajnie się to gra na scenie. Granie tego na scenie sprawiło mi radość.
Brian May o "Now I'm Here": Przyspieszanie taśmy było trikiem, który stosowałem także w innych utworach Queen. Przykładowo, w "Now I’m Here" można usłyszeć wysokie dźwięki A ponad akordem A (po zwrotkach). Były one przyspieszone (albo o kwintę albo o oktawę – nie pamiętam dokładnie) poprzez zwolnienie taśmy podczas nagrywania, a następnie odtworzenia wszystkiego w oryginalnej prędkości.
Znakomite, szczegółowe opracowanie na temat albumu "Sheer Heart Attack": https://queenpoland.wordpress.com/sheer-heart-attack-1974
Queen - "Now I'm Here"
Queen - "Killer Queen"
Queen - "Flick of the Wrist"