Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@charlie1919: Już raz tak dałem auto na wymianę oleju I filtrów, za części policzyli dwa razy tyle ile w necie można kupić. Rozumiem że jakaś grubsza naprawa to szukanie części się nie bawie, ale jak to tylko filtry, olej, ewentualnie tarcze i klocki to filozofii nie ma żeby kupić.
  • Odpowiedz
@6poziomprokrastynacji: Nie wiem czy ktoś to będzie czytał, ale zrobiłem wycenę na swoim koncie klienta InterCars - kiedyś miałem warsztat.

Cena za roboczogodzinę ustawiona na 160 złotych brutto.

Cena części +15% ceny hurtowej, bo wiadomo - zarabiać trzeba.

Liczone na filtrach Hengst, oleju Comma, tarczach i klockach TRW oraz z wymianą płynu hamulcowego w całym układzie.

Ogólnie w roboczogodzinach wyszły jakieś dziwne wartości za wymianę filtrów. Osobiście ją zaniżyłem, ale finalnie
  • Odpowiedz
@6poziomprokrastynacji: Pracuję w branży to się wypowiem. Cena wydaje się być normalna jak na szczecińskie warunki. Wg autodaty robocizna łącznie powinna zająć ok 2.8 godziny. Przy moich stawkach za roboczogodzinę zapłaciłbyś z częściami ok 1570 zł. Te 1600-1800 zł to przy szczecińskich kosztach optymalna cena za w/w usługę zakładając ze warsztat odprowadza podatki, pracuje na legalnych testerach, opłaca licencje na różne programy typu autodata, hgsdata itp. Oczywiście można zejść z cena
  • Odpowiedz