Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie da się żyć będąc nieśmiałym facetem. Młodość stracona, wiekszość rówieśników w związkach, czy nawet po ślubach. Część już ułożone życie i praca.
Zawsze się wszystkiego bałem, bałem się chodzić gdzieś ze znajomymi, co powodowało, że gniłem w domu grając w gry. Wtedy jeszcze mi to nie przeszkadzało.Bałem się zagadać do dziewczyn nawet przez internet, czy odpowiadać na ich uczucie, które miałem bardzo duże, bo sporo do mnie zarywało. Spowodawło to, że w wieku 25 lat nie mam kompletnie doświadczenia w związkach, nigdy nikogo nie miałem. Próbowałem coś z tym robić, terapia u psychologa, trening siłowy, który znacznie podbudował moją pewność siebie i zrobiłem mega formę, którą ciągle utrzymuję. Ale co z tego jak nadal jestem tym samym nieśmiałym #!$%@? w kierunku kobiet, co boi się do nich zagadać nawet w internecie. Wyglądam lepiej od większości rówieśników, szczególnie pod wzgledem sylwetki. Niski też nie jestem bo mam ponad 180 i nic. O ile po latach nie mam problemu rozmawiać przez internet, to nawet nie mam możliwości nawet jak. Te znajome, które znam są w związkach, a innych dziewczyn nie znam i nie będę desperata robił z siebie i pisał do wszystkich. Na siłowni to samo, fajne dziewczyny i nawet jak wiem, że któraś jest wolna, to się boję

Chciałem założyć Tindera, ale oczywiście się boję. Założyłem więc discorda i dołaczyłem do niektórych serwerów dla osób samotnych. Udało mi sie porozmawiać z kilkoma dziewczynami w okolicach mojego wieku. Super się rozmawiało, czułem pełną swobodę, z jedną rozmawiałem non stop codzienni przez ponad miesiące, nawet przez telefon potrafiliśmy swobodnie rozmawiać po ponad 1h. Tylko co z tego jak dziewczyna mieszka na drugim krańcu Polski. Teraz kontakt się urwał. Nie mam znowu kontaktu z żadną dziewczyną. Tak się nie da żyć.