Aktywne Wpisy
Sprawdźmy po tych wszystkich opadach ile realnie spadło deszczu we Wrocławiu i porównajmy to do tych wszystkich apokaliptycznych prognoz. Moim zdaniem jest jak zwykle czyli gra na emocjach dobrze się sprzedaje. Zobaczmy za kilka dni jak to ma się do rzeczywistych pomiarów.
#wroclaw
#wroclaw
Roksanos 0





Niech będzie w mieście z-----y przejazd kolejowy. Z-----y ponieważ:
- znajduje się prawie w centrum miasta, przejazd kolizyjny ze szlabanami, po zamknięciu rogatek rogatki zamykane na klika minut przed przejazdem "pociągu"
- rogatki potrafią być trzymane potem jeszcze klika minut zamknięte bo "niedługo" jedzie następny "pociąg" (albo jeden wagon), w rezultacie kierowcy są bezsensownie trzymani kilkanaście minut
- przejazd znajduje się na drodze łączącej dwie dzielnice i trasie prowadzącej do centrum, korki, które tworzą się blokują całe skrzyżowanie prowadzące do tego przejazdu w każdym kierunku
- tuż za tym przejazdem znajduje się nowy, odremontowany i bezkolizyjny wiadukt kolejowy no ale nie, pociągi niech dalej jeżdżą dołem....
Kierowcom jak zobaczyli, że szlabany się opuszczają opłacało się nadłożyć 2km drogi ze światłami po drodze by być szybciej po drugiej stronie przejazdu i często jak ktoś już wjechał tę ulicę prowadzącą do przejazdu i zobaczył, że zamyka się szlaban to właśnie z powyższych powodów po prostu zawracał z łatwością no bo ruch z naprzeciwka i tak był wstrzymywany przez rogatki.
Co zrobił urzędniczy beton? Postawił znak B-23 "Zakaz zawracania" ( ͡º ͜ʖ͡º)
Mowa oczywiście o przejeździe na Łokietka
#krakow #samochody #pkp #pociagi
Ale wiaduktem to jadą pociągi na Kraków Główny, ewentualnie na Kraków Batowice.
Tory dołem prowadzą w kierunku Kraków Olsza.
Nie możesz przenieść pociągów jadących dołem na wiadukt, bo to inna trasa.
źródło: comment_1667224248SFiaMTZyMHq7nMcjaBHNpV.jpg
Pobierzniemniej post nie jest w całości o torach ale też połowicznie o urzędniczym betonie, który jak kierowcy się adaptowali od miejsca, postanowił specjalnie uprzykrzyć im życie
@Catmmando: i co z tego? ruch towarowy w okolicach miast musi zostać oddzielony od ruchu pasażerskiego. Wpuszczając towarowy na linie pasażerską blokujesz ruch. Modernizacje wszystkich linii kolejowych w Krakowie nie były po to aby spowalniać ruch.
Komentarz usunięty przez autora