Wpis z mikrobloga

Z cyklu "cyk i pora na CSa" w kraju z dykty i gówna.

Niech będzie w mieście #!$%@? przejazd kolejowy. #!$%@? ponieważ:
- znajduje się prawie w centrum miasta, przejazd kolizyjny ze szlabanami, po zamknięciu rogatek rogatki zamykane na klika minut przed przejazdem "pociągu"
- rogatki potrafią być trzymane potem jeszcze klika minut zamknięte bo "niedługo" jedzie następny "pociąg" (albo jeden wagon), w rezultacie kierowcy są bezsensownie trzymani kilkanaście minut
- przejazd znajduje się na drodze łączącej dwie dzielnice i trasie prowadzącej do centrum, korki, które tworzą się blokują całe skrzyżowanie prowadzące do tego przejazdu w każdym kierunku
- tuż za tym przejazdem znajduje się nowy, odremontowany i bezkolizyjny wiadukt kolejowy no ale nie, pociągi niech dalej jeżdżą dołem....

Kierowcom jak zobaczyli, że szlabany się opuszczają opłacało się nadłożyć 2km drogi ze światłami po drodze by być szybciej po drugiej stronie przejazdu i często jak ktoś już wjechał tę ulicę prowadzącą do przejazdu i zobaczył, że zamyka się szlaban to właśnie z powyższych powodów po prostu zawracał z łatwością no bo ruch z naprzeciwka i tak był wstrzymywany przez rogatki.

Co zrobił urzędniczy beton? Postawił znak B-23 "Zakaz zawracania" ( ͡º ͜ʖ͡º)
Mowa oczywiście o przejeździe na Łokietka

#krakow #samochody #pkp #pociagi
  • 7
@potrzebie: jak robili wiadukt na rydla to jakoś to rozwiązali tymczasowo więc jest logistyczna możliwość zrobienia czegoś z tym, szczególnie, że tory linii dolnej i górnej zbiegają się kilka razy jak śledziłem po mapie

niemniej post nie jest w całości o torach ale też połowicznie o urzędniczym betonie, który jak kierowcy się adaptowali od miejsca, postanowił specjalnie uprzykrzyć im życie
jak robili wiadukt na rydla to jakoś to rozwiązali tymczasowo więc jest logistyczna możliwość zrobienia czegoś z tym, szczególnie, że tory linii dolnej i górnej zbiegają się kilka razy jak śledziłem po mapie


@Catmmando: i co z tego? ruch towarowy w okolicach miast musi zostać oddzielony od ruchu pasażerskiego. Wpuszczając towarowy na linie pasażerską blokujesz ruch. Modernizacje wszystkich linii kolejowych w Krakowie nie były po to aby spowalniać ruch.