Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
Jakie macie zdanie o tych gowno grach z mechanika gabki? Ogladalem walke z thorem z nowego god of war i poza tym ze sama gra wyglada jak gowno (no typowa gra na konsole) to 10 min minut nudnej walki. Jesli juz gram w takie gry (ostatnia gra tego typu co gtalem to byl cyberpunk) to ustawiam najnizszy poziom trudności, jeszcze bym zrozumiał gdyby wyzszy poziom trudnosci wprowadzał lepsze AI itp rzeczy ale mam beke jak poziom trudności przedłuża nudne walki lub zmienia wartosci ekonomiczne jak ilosc zdobywanego golda, expa na minus przedluzajac bezsensowny grind.

#gry #godofwar #cyberpunk2077
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NewBlueSky: problem leży nie w mechanice, a w tym, że nie umiesz grać ( ͡° ͜ʖ ͡°) ten system tzw. sponge jest w rpg-ach po to, żeby gracz mógł doszlifować swój build, Ty masz podejście, że weźmiesz b--ń, trafisz w głowę i chłop nie wstaje, ale to nie jest boomer-shooter, więc gdyby tak było cała koncepcja gry musiałaby zostać zmieniona ¯\_(ツ)_/¯ nawet w rimejku Resident Evil
  • Odpowiedz
@NewBlueSky: gow wygląda jak g---o? Ciekawe podejście do grafiki.


@Medonix: nie pisze o grafice, glownie o gameplay, jak bys mogl odczytac w calej reszcie wiadomosci. Z reguly nie oceniam grafiki.

Ale skoro pytasz to imo GoW wyglada srednio, jest duzo pustych modeli, swiat jest pelen modeli ale osobiscie za bardzo czuc ze swiat gry to przygotowana arena do gry co psuje imersje, nie czuc histori miejsc, ale to
  • Odpowiedz
@tarkaz: no wlasnie nie xD nie rozumiesz za bardzo skad sie to bierze to juz ci wyjasniam, gabkowosc przeciwnikow bierze sie z tego ze to gry konsolowe (tzn mozna tez zrobic slaba gre ktora ma gabki i teoretycznie nie jest na konsole, a gry multiplatformowe sa ograniczone responsywnoscia kontrolerow konsolowych), co takiego mamy szczegolnego w grach konsolowych? No systemy checkpointow, ktory nie rozni sie niczym od F5 F9 w grach
  • Odpowiedz
gabkowosc przeciwnikow bierze sie z tego ze to gry konsolowe


@NewBlueSky: nic bardziej mylnego, taka mechanika nie ma absolutnie nic wspólnego z rodzajem platformy, tylko z gatunkiem gry ¯\_(ツ)_/¯ musisz odróznić boomer-shootera od looter-shootera

Co do stealth w cp77 to jest to po prostu slabe


@NewBlueSky: no to jest Twoja opinia i masz do niej prawo, co nie zmienia faktu, że się mylisz, ale nie będę usiłował zmienić
  • Odpowiedz
@NewBlueSky: nic bardziej mylnego, taka mechanika nie ma absolutnie nic wspólnego z rodzajem platformy, tylko z gatunkiem gry ¯_(ツ)_/¯ musisz odróznić boomer-shootera od looter-shootera


@tarkaz: no to zalezy ale dla konsolowcow z easy checkpoint mozna napisac wytlumaczenie. To nie jest boomer shooter a skill shooter/immersive fps xD looter-shootery sa nudne, uzywanie system expa i skalowania przeciwnikow to nuda i przedluzanie rozgrywki w niedodpowiedni sposob.

@tarkaz: to
  • Odpowiedz
uzywanie system expa i skalowania przeciwnikow to nuda


@NewBlueSky: widzisz Mirek, Ty cały czas piszesz subiektywnie i własną opinię uważasz za jakiś ogólnie przyjęty fakt, a tak nie jest, znajdzie się spore grono osób, miliony graczy na całym świecie, z odmienną opinią dla których tego rodzaju gry to nie jest nuda i musisz zrozumieć, że jesteś w mniejszości ¯\_(ツ)_/¯
natomiast jakbym miał oceniać subiektywnie to w CP2077 jest najlepszy stealth
  • Odpowiedz
@tarkaz: to nie subiektywny element, tylko obiektywne spojrzenie na design gameplayu, o ile rozumiesz jak to dziala. Spoko, mozesz zwiekszyc hp przeciwnikow x2 xN, napisac c-----a mechanike krytykow i powiedziec ze twoja gra jest dluzsza o X%, dzieki temu cudownemu zabiegowi xD

Albo mozesz stworzyc ciekawy, nowy, mechaniczny i angazujacy system walki. Ciekawe co wybiora tworcy generycznych gowno gier (szczegolnie gier AAA) ktorzy nie maja pomyslu na nic i tna
  • Odpowiedz
to nie subiektywny element


@NewBlueSky: chłopie, zaczynam mieć wątpliwości czy Ty rozumiesz znaczenie tego słowa ( ͡° ͜ʖ ͡°) subiektywna jest Twoja opinia w temacie, że to jest słaba mechanika i ogólnie nuda, z tego co piszesz chciałbyś powrotu do boomer-shooterów, zagraj sobie po prostu w jakiś klon dooma i będziesz zadowolony, tego wychodzi pełno co roku, z takich nowych to np. Prodeus
  • Odpowiedz
@tarkaz: moja "subiektywna opinia" jest oparta na obiektywnych podstawach. Z racji na obiektywistyczno-naturalistyczne podejscie do rzeczywistosci jest mi wszystko jedno jak wyglada gra X. Jak gram w gre X i Y moge opisac faktami roznice miedzy nimi i znalezc wytlumaczenie dlaczego jedna jest lepsza od drugiej.

Po twoich wypowiedziach z tymi "boomer -shooterami" idealnie sobie zdaje sprawe ze to cos czego nie rozumiesz. Jestesmy w ciaglym procesie obserwacji ewolucji gier/produktow.
  • Odpowiedz
moja "subiektywna opinia" jest oparta na obiektywnych podstawach


@NewBlueSky: no właśnie nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Twoja subiektywna opinia jest oparta o Twoje subiektywna doświadczenia i gusta, coś Cię nudzi czy Ci się nie podoba, rozumiem, ale to nie znaczy od razu, że coś jest złe, po prostu nie jest dla Ciebie ¯\_(ツ)_/¯

wieczna beka z takich jak ty


@NewBlueSky: i wzajemnie, ale na
  • Odpowiedz
@NewBlueSky: no właśnie nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Twoja subiektywna opinia jest oparta o Twoje subiektywna doświadczenia i gusta, coś Cię nudzi czy Ci się nie podoba, rozumiem, ale to nie znaczy od razu, że coś jest złe, po prostu nie jest dla Ciebie ¯_(ツ)_/¯


@tarkaz: xDDDD mylisz siebie ze mna, prostego czlowieka z bardziej zlozonym, ktory potrafi analizowac fakty i widzi pewne obiektywne
  • Odpowiedz
@tarkaz: > tak, gra ma kilka zakończeń i jest co najmniej jedno, gdzie nie musimy go zabijać ¯_(ツ)_/¯ jeszcze jakies pytania hejterku? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@tarkaz: w sensie trzeba go tak samo pokonać, waląc do niego z każdego karabinu, wyrzutni, katany czy granata, ale jak już mu HP spadnie do zera, to można wybrać opcję dialogową . Dodajmy, że po tych wydarzeniach, nizależnie
  • Odpowiedz
frajerku


@Prezydent_Polski: produkuj się dalej idioto, już Cię wyjaśniłem powyżej, że da się przejść grę co najmniej na jeden sposób bez zabijania Smashera ¯\_(ツ)_/¯ teraz już tylko się ośmieszasz im dalej brniesz w swoją głupotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mechanizm kategoryzacji na ktory sie zgadzasz to jedna z oznak zniewolenia twojego umyslu


@NewBlueSky: nieźle się odkleiłeś chłopie xD słuchaj pisz te teorie spiskowe do @Prezydent_Polski jestem pewien, że takie dwa piękne umysły jak wy dogadacie się ze sobą doskonale ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
produkuj się dalej idioto


@tarkaz: Ojoj, zabolało? Ma boleć. A ostatnio miałeś taki ból d--y o wyzwiska, a teraz pokazujesz swój własny poziom, panie inteligentny. Jeśli to, co ci wypunktowałem oznacza dla ciebie przejście gry na więcej niż jeden sposób, to w sumie nie mam pytań.

A jak byś nadal nie zrozumiał, to wyjaśniam. Już w 1997 w Fallout 1 dało się głównego złego PRZEKONAĆ do tego, żeby się sam
  • Odpowiedz