Aktywne Wpisy
![marv0oo](https://wykop.pl/cdn/c0834752/92eac52f69becae9daf877a0817d50e95c9252dd0a37686665fbcf7237a739e7,q60.jpg)
marv0oo +113
Ta walka z bandurą to po wuju. Dawać Adamka na wypożyczenie do CLOUT i walkę z Sosnowskim
#famemma
#famemma
![marv0oo - Ta walka z bandurą to po wuju. Dawać Adamka na wypożyczenie do CLOUT i walk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/087f5c3dd7a0988376d198fc231625b3c7e2deafc50a0d1f8e98a5e9013aa3be,w150.jpg)
źródło: d91d3693a4a702fad0e908c4474be420cf45c46dceee3e7915bf7b2f9b4fd648
Pobierz![fukinloner](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e28a38eb9e2bead4b65b0bbca664874a54c9bca17fadf81582d79bdc3528fdbc,q60.jpg)
fukinloner +7
#gry #steam #pcmasterrace
To także sugestia do kolegów z #gamedev :)
Powinno być coś takiego jak płynne oddalanie i przybliżanie abstrakcji. Znudziło mi się granie szczegółowe, wtedy wychodzę abstrakcję wyżej, a AI bawi się w "klikanie po kopalniach" a ja kieruję politycznie, wyznaczam kurs rozwoju np. miasta. Chcę wrócić do pielenia ogródków, to wracam w dowolnym momencie.
Zróbcie strategię, gdzie w dowolnym momencie będzie można oddać dowolny obszar pod zarządzanie AI i następnie przejąć go w dowolnym momencie, wtedy kupię taką grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
1. jeżeli chcesz by ai przejęło za ciebie tylko część obowiązków, jak doprowadzenie prądu czy wody jak w CS albo tworzenie jakichś pól czy przypisywanie pracowników, to należy się zastanowić, po co w ogóle w grze takie opcje? Jak i tak ai za ciebie to zrobi, to niech gra działa bez tego typu mechanik
2. autobudowanie
Dla przykładu w StarCrafcie 1 jak robiłeś nowego robotnika to musiałeś go sam zaznaczyć i kliknąć mu: zbieraj minerały tutaj. W StarCrafcie 2 ustawiasz im punkt zbioru na pole minerałów i AI automatycznie wysyła nowego robotnika do najlepszego miejsca. Ale jak