Wpis z mikrobloga

@Totendajnapiwo problem polega na tym że u nas są zimy i sól na drogach, u nich auta smażą się na słońcu i po za zniszczoną tapicerka nic im się nie dzieje.

W Europie jedziesz do kraju gdzie nie ma zimy lub soli na drogach i jest pełno takich starych aut.

Stare Volvo strasznie rdzewieją w Szwecji, aw takiej Szwajcarii są bez grama rdzy jak nie są bite.
  • Odpowiedz
@Argonzz jak nie ma jak przenieść mocy to nie zrobisz dobrego czasu.

I to chyba nie chodzi o moc tylko o ten potężny moment obrotowy z 7l V8, bez kontroli trakcji i innych wspomagaczy koła będą mielić w miejscu.
  • Odpowiedz
ile widzisz Mercedesów/BMW 40-50 letnich?


@Totendajnapiwo:

Tych samochodów nie zniszczyła mechanika tylko klimat i sól na drogach. Te trzymane pod kocem dalej są w dobrym stanie.
Na Sycylii co trzeci samochód to Fiat Panda 4x4 z lat 80 z litrowym motorkiem - ciepły suchy klimat chroni przed rdzewieniem, a mechanicznie są niezajebywalne tak jak W123 i Peugeot 504.
  • Odpowiedz
co daje w #!$%@? na żywotności


@kumpek20: to ja wolę wyremontować ten europejski czy japoński silnik raz czy dwa, ale mieć przy 100KM spalanie 6-8 litrów, a nie 16-28 XD

Aha - silniki były żywotne, ale z całą resztą bywało już w tych autach różnie.
  • Odpowiedz
@Sephirionn: no to mówimy o tych wielkich silnikach, przejeżdżających miliony mil czy o tych nowych? xD Bo te nowe już tyle nie robią, a jak robią, to też po remontach i wymianie skrzyni.
  • Odpowiedz