Aktywne Wpisy
MorenkaKnight +130
curiousboi +8
Czemu na wykopie tak bardzo nie lubi sie fliperów?
Czytałem taki argument, że są szkodliwi i nic nie wnoszą do spoleczeństwa.
Ale przeciez tak samo jest z #kryptowaluty, gdzie ta wartosc jest spekulacyjna, influencerzy tez zarabiaja w #!$%@? kasy za prymitywne czynności bez pokrycia, a czepiacie sie kogoś kto kupuje taniej, sprzedaje drożej czyli po prostu handluje?
Czy być może to po prostu wasze nieudacznictwo, ze nic nie macie, ani nic
Czytałem taki argument, że są szkodliwi i nic nie wnoszą do spoleczeństwa.
Ale przeciez tak samo jest z #kryptowaluty, gdzie ta wartosc jest spekulacyjna, influencerzy tez zarabiaja w #!$%@? kasy za prymitywne czynności bez pokrycia, a czepiacie sie kogoś kto kupuje taniej, sprzedaje drożej czyli po prostu handluje?
Czy być może to po prostu wasze nieudacznictwo, ze nic nie macie, ani nic
Wywołuje z funkcji w klasie x funkcje z w klasie y i podaje tam potrzebną dane. funkcja z przy okazji zmienia zmienną zadeklarowaną w klasie y przypisując podaną wartość. Dzięki printom wiem że wartość zostaje zapisana w zmiennej. Jednak gdy wywołuje zmienną przyciskiem wartość jest pierwotna, lub zmienna w ogóle nie jest utworzona jeżeli nie przypisze czegoś z poziomu klasy. ALE jeżeli później odpalę tamtą funkcje z przyciskiem to wszystko działa jak jest zaplanowane.
Pytanie, co się dzieje takiego przy wywoływaniu funkcji z innej klasy że nie chce działać(zmienna nie zapisuje się w obrębie klasy x, po prostu nigdzie jej nie ma).
#python
Model uproszczony jest mniej więcej taki.
class y()
ticker = "def"
def che(self, ticker, tabheader):
self.ticker = ticker
tabheader.content = tabContent()
print(self.ticker)
print(tabheader)
self.assign(ticker)
class x()
def addTab(self, name):
#try:
print("something?")
th = TabbedPanelHeader(text=name)
self.ids.tabz.addwidget(th)
https://pastebin.com/UirtpMn7
Na pewno zadziała zrobienie y.ticker = ticker1 w linii 5.
Ale nie polecam takiego nadpisywania atrybutu klasy, raczej klasa x powinna zawierać w sobie jakąś instancję klasy y i powinieneś używać cały czas tego samego obiektu.