Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witam programistów15k.
Jestem na 2 roku informatyki na teoretycznie (według rankingów) jednej z najlepszych politechnik w Pl. Chciałbym w te wakacje załapać sie już na jakiś staż w it więc zastanawiam co robić. Wiadomo ,że najlepiej to uczyć sie samemu przydatnych do znalezienia stażu technologi ale przez to ,że na uczelni jest taki #!$%@? praktycznie nie możliwe jest połączenie nauki na studia i dodatkowej nauki dla siebie. Myślicie że lpowinienem skupić sie na uczelni i zaliczeniu wszystkiego czy może jednak lepiej spożytkować ten czas na nauke własną kosztem możliwych warunków na uczelni? Może jednak sam "prestiż" uczelni spokojnie mi zagwarantuje dostanie stażu bez jakiś tam niesamowitych projektów (oprócz tych zrobionych na studia). Co robic mireczki. Jak żyć?
#programista15k #programowanie #pracait #naukaprogramowania #staz

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63518f9b5d8592373bfb2265
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 11
@AnonimoweMirkoWyznania: Chcesz iść na staż - na stażu się uczysz, a nie robisz to, co wykwalifikowany pracownik, ale za darmo lub za ułamek jego wypłaty. Ogólnie w korpo raczej bardziej przydają się umiejętności miękkie. Jak czegoś nie wiesz, ale nie jesteś debilem, to się przecież możesz nauczyć, a jak ktoś jest jakimś piwniczniakiem, który zrobi wszystko, ale nie idzie się z nim dogadać, to już nie za wiele można z tym
@AnonimoweMirkoWyznania: Sam sobie odpowiedz na pytanie - czy na tych egzaminach i wykładach uczysz się konkretnych umiejętności za które ktoś by Ci zapłacił pieniądze, czy bardziej robisz taką "siłownię dla mózgu"?