Wpis z mikrobloga

Mirki, postanowiłem zrobić test uszczelki pod głowica używając testu CO2. Włożyłem wszystko według instrukcji, odpaliłem silnik i trzymałem go na 2k obrotów przez dwie minuty. Przez ten czas nie było żadnych bąbelkow aż nagle wyrzuciło mi tester i dużo plynu. Co teraz robić? Mam trochę plynu w bagażniku, ale czekam przed jego wlaniem aż silnik ostygnie. Myślicie, że jak wleje, to będę wstanie dojechać do domu, około 2km?
Czy to normalne, że nie było bąbelkow?
#bmw #samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
Pobierz
źródło: comment_1666364149A1TB06FtQVsywOngcyUjJ1.jpg
  • 6
@Atreyu dymi na biało, ale to podobno przez uszczelniacze zaworowe, które będę robił w przyszłym tygodniu. Sprawdzam po prostu czy czegos więcej nie trzeba naprawić. Mechanikowi ufam, ale sprawdzam ;)
@kon-rad: nie słuchaj głupot, czy to bmw czy inne auto, dla każdego silnika jazda bez plynu chłodniczego bądź z obnizonym jego stanem, nie jest dobre, a efekty wyjdą później.