Wpis z mikrobloga

@Pieron: Było to ostatnio przerabiane i kierowcy tłumaczyli się wtedy, że wiadukty oznakowane 3,5 m maja często 3,7 albo nawet 4 metry, więc oni to nawet nie zwalniają. Ale później zdarza się taki poprawnie oznaczony i to nie ich wina, że w niego wiechali, tylko oznaczenia. Autentyczne tłumaczenie z podobnego wątku jakiś czas temu.


@Weretek: Właśnie prawidłowe oznaczenie to 3,5 metra w przypadku wiaduktu o faktycznej wysokości 4 metrów, to
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Inguz: ciągle pod wrażeniem jestem, że kierowcy wgl próbują XD ja nawet pod zakazy tonażowe nie wjeżdżam, mimo że czasami na mapach wyglądało że bym przeszedł normalnie xd
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Weretek:
Ale kto jak nie kierowcy ma zgłosić błędnie oznakowane wiadukty? to przecież w ich interesie, żeby oznaczenie było zawsze poprawne. I byłoby po problemie

Widzisz w Tarnowie jest/był podobny wiadukt oznaczony na 3,7m i za tym wiaduktem stał patrol policji który wlepiał mandaty kierowcom zestawów 4m. Pytanie które się nasuwa, czy policja nie jest od bezpieczeństwa ruchu drogowego?? Ja też tamtędy przejechałem i poprosiłem o dokładne dane policmajstra coby przed
  • Odpowiedz
@szefu1986: ale ten znak nie jest informacją o wysokości prześwitu tylko znakiem ZAKAZU wjazdu pojazdów powyżej określonej na nim wysokości. Jak wiadukt jest oznaczony do 3,7m a wpieprza się tam zestaw 4,0m to popełnia takie samo wykroczenie jak ktoś kto jedzie 70 w zabudowanym z ogr. do 50. I mandat zasadny, a odwoływanie się od tego do sądu to tylko robienie z siebie błazna i generowanie sobie kosztów.
  • Odpowiedz
@breathnoir: rozumiem ze jestes swiadomy zwiekszonych kosztow produktow przy dostawach mniejszymi autami srednio liczac bus ma ladownosci 1T, ciezarowka 24T co daje Ci 24kursy z samej jednej dostawy. Druga sprawa i fajnie by bylo jakby to tak dzialalo ale nie dziala, nigdzie w europie nie widzialem dostaw samymi busami ze wzledu na ciezszy dojazd wiekszym autem.
  • Odpowiedz