Wpis z mikrobloga

#zycietruckera #bekaztransa

Mireczki jest tu ktoś z Was z doświadczeniem w pracy w systemie 2/2? Poważnie zastanawiam się nad zmianą dziada polskiego na niemieckiego?
Jak to w naszej szarej rzeczywistości - kilometrówka, mile widziane kombinacje i weekendy wolne piątek od ok 15-19, do niedzieli wieczór ew. poniedziałek rano.
Dostałem dziś parę ofert 2/2, głównie plandeka, wożenie jakichś części.
  • 34
@zolwik89
@Przypadkowy
@lobozmarcin

Dzięki Mirasy za odpowiedzi, budujecie mnie, że pomysł jest słuszny i warty realizacji. Oferty są niemieckie, ja z niemieckiego zawsze kiepsko, bo mnie nie pociągał, trzeba będzie się przekonać. Póki co musiałby wystarczyć w miarę dobry angielski.
Nawet jak z kasą po odliczeniu dojazdów i życia wyjdzie to samo co tu, to jednak za dwa tygodnie, a nie miesiąc orki.
@lobozmarcin No dojazd jest we własnym zakresie, mam ziomeczka w firmie, który jest również chętny na zmiany, może udałoby się znaleźć coś w jednej firmie żeby chociaż dzielić koszty, ale to z czasem by ogarnął. Ważne żeby się oswoić w nowej rzeczywistości na początek, moim zdaniem.
Dobra decyzja chyba podjęta, teraz trzeba będzie się rozprawić z pryncypałem( ͡º ͜ʖ͡º)
@ChlebZeSmalcem: Jak we własnym zakresie to szukaj grup na FB dotyczących wspólnych przejazdów. Weźmiesz 2 'turystów" i masz paliwo za free. Nie wiem jak teraz z Bla Bla Car ale tez warto by było. Nowa rzeczywistość nie taka zła. Wszystko na spokojnie. Ja zaczynałem od szukania dostawcy neta:) Akurat smigam DE przez Luksemburg, Belgie Francje Anglię i Irlandie. Karta Ukrainska Kyivstar. Pakiet 60 GB na 4 tygodnie za ok 50 zł.
@RobaczywyJoe: Ja startuje ze Stuttgartu. Firma polska z KRK. Auto firmowe z KRK jest także mi zostaje 100 km dojazdu swoim. Co do kasy to 6000 PLN za 2 tygodnie. U Niemieckiego pracodawcy sa juz ogloszenia ok 1800-2000 Euro za 2 tygodnie. Dodam że śmigamy w podwójnej, jazdy mamy tyle co robilem sam w PL ok 650 km dziennie. Wiecej pływania niz jazdy bo prom na 13 dni mamy 8 razy:)
@ChlebZeSmalcem: Tylko zabierać turystów. Czysty pieniądz. Co do naszej roboty to spinamy pasy we wtorek i odpinamy je w piatek popołudniu Potem załadunek w miejscu rozładunku. I ogień z powrotem. Izoterma byś miałmidealnie, chłodnia druga w kolejce ale buczy , to juz jak Ci pasuje. Plandeka to musisz czujnie wybrać żeby nie robić zbieraniny w 5 miejscach i potem zapewne rozladunki w 5:)
@lobozmarcin A ok, to rzeczywiście inny temat w podwójnej.
Jeśli chodzi o oferty u Niemca za 2/2 to dostałem propozycję 1900 Euro podstawy + 28 euro diety za dzień w pracy i 14euro w zjazdowy, dwie oferty na szmatę i jedna na chłodnie, ale to już dalej bo Dortmund. Jeśli to co na papierze okazałoby się w rzeczywistości, to na prawdę dobrze. Jak się nie spróbuje, to się nie dowie :)
@ChlebZeSmalcem: Najważniejsze rzeczy o kotre musisz spytać to parkingi. Czy maja abonament na platnych autohofach? Na dzikusach w DE to porażka jest i jak nie staniesz do 17 to miejsca nie znajdziesz. Platny to wiesz prysznic itd. U nas to odpada bo wszystko robmy na platnych i na każdym promie prysznic i jedzienie free.