Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Beeercik: ta narracja jest pchana ostro we wszystkich mediach a przecież to tylko pokaż niekompetencji producenta, który nie umie zaplanować środków na dostosowanie gry do różnych platform.

Żeby to były jeszcze roznice typu ps3/ps4. Mówimy o konsolach które mają po prostu mniej ram i słabsza grafikę, a nie inna architekturę. Jakoś inni sobie radzą :)
Devi mówią, że to przez "chęć dostarczenia nieograniczonej rozgrywki w trybie kooperacji", i może właśnie kod sieciowy mają #!$%@?. Na początku powiązali go z 30fps i teraz już po ptakach.
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: no ale jakie koszty? :D przecież rynek PC też jest sfragmentowany, może nawet bardziej. Więcej producentów kart, integry, większy rozrzut procków, wielkości i wydajności ramu i dysków...

Wielkie mi halo. Parę lat temu różne konsole były na różnych procesorach i małe firmy dawały radę zdobyć know how i robić na to gry. Teraz port który wymaga zmniejszenia detali i zejścia z ramu to mission impossible, jednocześnie wiele gier offline i
@Ale_co_to Średnio to widzę. Gry na S przeciez zawsze mają słabsza rozdzielczość i niższy fps przeważnie.
Jeśli obniżono wygląd gry aby na S było 30 fps to na pełnych konsola j powinno być 60 bo są zwyczajnie mocniejsze. - trochę analogicznie jak z wersjami pro konsoli w poprzedniej gen.