Aktywne Wpisy
Lewusx +663
2-3 lata temu napisałem w swoim opisie profilu, ze do roku 2024 chce zostać zawodnikiem pro (zawodowcem).
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
capol2 +141
Czytam co tutaj piszecie i regularnie zaglądam, ale jestem nowy w granie na giełdzie.
Nie da się pisać bez konta więc założyłem.
Piszę bo mam pytanie, mianowicie wczoraj szortowałem @WIG20 i do 17:00 szło w duł czyli dobrze i sesja się skończyła(to ogarnołem dopiero po 30 minutach, myślałem że po prostu kurs się nie zmienia).
No i dobra ogarnołem że to tak działa że się sesja różnie zamyka i otwiera, otwarcie było dziś o 8:45.
Moje pytanie jest takie dlaczego jak się ledwo sesja @WIG20 otworzyła to nawet nie zdążyłem sprzedac tego swojego szorta i od razu cena poleciała w górę i miałem mniejszy zysk.
To kwestia jakiegoś laga u mnie czy po prostu to tak działa?
Dziękuje za odpowiedzi i proszę nie hejtować, jestem nowy na rynku
#gielda
Luka
wystarczyło w google wpisać luka
Dzisiaj otwarcie było na plusie 3%, więc nie mogłeś wcześniej wyjść. Takie otwarcia
"Luka cenowa to obszar na wykresie, w którym nie zawarto żadnej transakcji." Czyli wtedy kiedy sesja jest zamknięta tak? dobrze rozumiem?