@Wojtasinski: praca marzeń, trochę polatałem w symulatorze p3d/msfs i w sumie myślę, że warto by było zrobić chociaż ppl, czas ucieka, 35 na karku ale pewnie to jest niesamowite uczucie wolności
@NoMoreTearsJustSmile: Tak, ktoś z CC musi wejść za mnie do kokpitu, jest to pokłosie tego samobójstwa rozszerzonego w alpach. Moje ulubione lotnisko poza WAW to na jednym miejscu NCE/DBV/LCT ze względu na to ze są bardzo wymagające.
@Wojtasinski: dlaczego DBV jest wymagające? Zazdroszczę strasznie, pozdro ( ͡°͜ʖ͡°)
@Wojtasinski > @4MagnuM4: Od momentu tragicznego lotu Germanwings 9525 zmieniono procedury. W tym momencie przy wyjęciu jednego z pilotów do toalety musi wejść inny członek załogi do kokpitu, tak aby uniemożliwić drugiemu pilotowi odrzucenie sygnału otwarcia drzwi do kokpitu. Tak wiec możesz spać i latać spokojnie gdyż jest to bardzo mocno przestrzega
Druga osoba z załogi nadal może mało poradzić na taką sytuację. Co jeśli pilot samobójca ją po prostu wytarga
@jamaicaknight: Ja to zrobiłem w tym roku. Wcześniej leciałem 4 razy i za każdym razem mi się nie podobało. Dwa tygodnie temu zrobiłem 4 loty na krótkich trasach w ciągu dwóch dni, wspomagając się xanaxem. Pierwszy lot był taki sobie. Drugi odrobinę lepiej. W trzecim już zauważyłem, że to wszystko niemal zawsze wygląda tak samo, dźwięki których się bałem były skorelowane z wykonywanym manewrem, czułem już mniej strachu, a więcej przyjemności.
@Wojtasinski: Że spadnę xD i to przez coś abstrakcyjnego, no bo raczej ufam ludziom, którzy nadzorują lot czy stan samolotu, ale jakieś rzeczy typu ptaki wlecą w silniki ;p Kiedyś czytałem, że poszycie samolotu ma od 1 do 4 mm. I to działa na wyobraźnie, że tylko milimetry Cię chronią.
@NoMoreTearsJustSmile: niestety albo stety nie ;) Ang - bardzo dużo gramatyki, odmiany czasów, podobne znaczenia słów w niektórych przypadkach, a tylko jedna odpowiedz dobra. Cóż - trzeba próbować dalej ( ͡°͜ʖ͡°)
@NoMoreTearsJustSmile: pierwszy etap to pisemny test z atpla i ang (na oko było 200-240 osób podzielonych na dwie godziny). Następnie rozmowa telefoniczna z lektorem po ang. Ten kto się dalej dostał miał rozmowę z instruktorami. Co każdy etap z tego co wiem odpada połowa osób. A stety przez słabe warunki zatrudnienia. Tak, cała Europa ;) Następny screening w Wizzie.
@Wojtasinski: dlaczego DBV jest wymagające?
Zazdroszczę strasznie, pozdro ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Druga osoba z załogi nadal może mało poradzić na taką sytuację. Co jeśli pilot samobójca ją po prostu wytarga
I jak poszło? ʕ•ᴥ•ʔ