Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: zaraz ci wymienię, może nie tony ale na tyle by prawie tarły opony o nadkola: audi: 80 b3; a4; a2; kia: ceed; rio; shuma; mazda: 323f;3;5;6; mitsubishi outlander i lancer, jeszcze asxem nie targałem ale wszystko przed nim.
Po to mam auto by nim wozić i zarabiać, a nie się prosić i czekać z łaski.
Osobisty rekord to przyczepka z węglem prawie 1,5 tony plus masa przyczepy, plus 4 osoby
@dezerter10:

prosić i czekać z łaski.

Podjeżdżasz do pierwszego lepszego sklepu i masz dostawczaka lub wywrotkę za grosze. No i ładowanie do bagażnika tony gdzie całe auto ma 500kg ładowności.
Chociaż co ciekawe Yaris i Tuscon plug in mają taką samą ładowność xD
@PiotrFr: nie biorę auto do roboty z salonu, bo mają zarobić a nie kosztować. Chociaż w sumie outlander był kupiony do targania gratów po polnych drogach (napęd na 4 łapy) to miał wtedy 3 lata, i tak mi się to opłacało. Auto jest używania a nie do trzepania się do niego.
@DiggerMeat: biznes jest biznes, na takich interesach się budowało dobrobyt obecnie przepieradalany. Człowiek był młody i głupi, teraz dorosłem i zrozumiałem wiele rzeczy. Teraz to bym załadował min 2 tony tego węgla ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PiotrFr: zapomniałem jeszcze o polonezie, caro i truck, pakowane ile się da, jazda aż koła odpadną
@dezerter10:

Auto jest używania a nie do trzepania się do niego.

Być jak ktoś nie #!$%@? tony cementu na tylne siedzenie osobówki to trzepie się do auta xD

zapomniałem jeszcze o polonezie, caro i truck, pakowane ile się da, jazda aż koła odpadną

I dziwne, że cały czas z jakimiś gratami wyjeżdżasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A moimi ulubieńcami są ci, co przyjeżdżają na wysypisko autem wypchanym
@dezerter10:

zwykłe daily po prostu przewozi bez zabawy wiec ma zarabiać.

To nie jest "zarabianie" tylko strata, bo są większe zniszczenia niż jakikolwiek zysk. Już nie liczę, że do tego ktoś musi nie liczyć swojej pracy

auto ma albo zarabiać na siebie albo dawać frajdę z jazdy


XD nie, auto służy do przemieszczania się