Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, straciłem własnie w głupi sposób własnie około 5 tysięcy (forex) swoich oszczędności, zostało mi około 8. Pracuję od 2 lat, mam 22 lata i dość dobrze płatną pracę jak na ten wiek, bo zarabiam trochę ponad średnią krajową, natomiast ta strata to nie moja pierwsza. Łącznie straciłem ponad połowę oszczędnośći, ciąglę się uczę o giełdzie, tradingu, psychologii. Naprawdę to lubię i zależy mi na tym, żeby to robić. Staram się ogarniać opcje, kontrakty itp. Siedzę w tym dopiero od roku i nie chciałbym porzucać, chociaż na pewno zrobię przerwę, żeby odpoczać i uzbierać jakąś kasę dla bezpieczeństwa. Proszę może ktoś z was miał podobną sytuację, jak sobie z tym poradziliście i radzicie w takich sytuacjach, może ktoś nawet kto nie przeżył znaczącej straty doradzi coś. Aktualnie jestem strasznie zniszczony, nie mam ochoty jeść o niczym nie mogę myśleć, grałem a mimo to czuje mocne przywiązanie i opór w kwestii pieniędzy, może to mój błąd, że w ogóle zacząłem, ale już się stało. Może to akurat pozwoli mi zmienić swoje nastawienie do życia i cieszyć się z innych rzeczy niż kasa, ale teraz czuję się okropnie...

#gielda #pytanie #niebieskiepaski #rozowepaski #pomoc

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #632d953d24a4e46f3976857d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 40