Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Panowie, potrzebuję męskiej pomocy! Jestem w związku już prawie 6 lat i ostatnio w rozmowie partner stwierdził, że ja go na pewno nigdy nie zostawię. Dodał też, że gdyby był #!$%@? to by mógł to (tą pewność) wykorzystać, ale tego nie zrobi (what). Generalnie facet osiadł na laurach i jest przekonany, że przez to nie musi się starać i mieć na wszystko wywalone.

Co o tym myślicie? Jak to zmienić? Nie podoba mi się takie podejście xd

Oboje mamy po 28 lat, każdy pracuje i ma swoje hobby. Nie zamierzamy mieć dzieci.

#anonimowemirkowyznania #zwiazek #rozowypasek #problemy

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6329563d9a4a773345e61f98
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 27
@AnonimoweMirkoWyznania:
nie znam się ale powiem, bo uważam, że to proza życia Was niszczy. Najgorsze co możesz zrobić to go karać, jakiekolwiek by łagodne/srogie te kary nie były, zrodzi tylko odwet.

1. szczera rozmowa w której staraj się nie mówić co ma robić, nie oskarżaj bo będzie się bronił, tylko przekaż swoje uczucia, jak się z tym czujesz, powiedz jak Ci była miło, jak się cieszyłaś i rosło w Tobie uczucie


@AnonimoweMirkoWyznania: Jak czytam te wypowiedzi wyzej to krew zalewa. Typ sobie pewnie przeanalizowal ze skoro wytrzymalas z nim 6 lat i go nie zostawilas w diably to juz nie zostawisz. Nie znam waszej sytuacji oraz relacji dokladnie ale podpuszczanie go czy jak to inne glaby wyzej mowia "interesowanie sie innymi facetami" czy "ubieranie sie ladnie i wychodzenie wiecej" doprowadzi tylko do tego ze o ile facet nie mial zadnych podejrzen i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
ostatnio w rozmowie partner stwierdził, że ja go na pewno nigdy nie zostawię. Dodał też, że gdyby był #!$%@? to by mógł to (tą pewność) wykorzystać, ale tego nie zrobi (what).