Wpis z mikrobloga

Miruny. Kupiłem niedawno takie moto kawasaki er6f 650 z 2007r, z przebiegiem 40k km. Dałem 8000zł. Po zakupie zrobiłem serwis, który wyszedł mi 1000zł. Przejechałem na nim 5000km w miesiąc. Ogólnie śmiga i jestem zadowolony ale oddałem go do serwisu dzisiaj na zimowanie podczas którego będzie robione kilka rzeczy jak regulacja luzów zaworowych i wymiana tarcz. Wszystko wyniesie mnie ponad 5000zł. Tak się zastanawiam teraz czy nie lepiej było sprzedać i poszukać czegoś nowszego za wiekszą kwotę. Z drugiej strony będę miał sprawdzony i odpicowany. #motocykle
Pobierz
źródło: comment_1663363753ecGL1xaVnBdmbQkqyinl4w.jpg
  • 26
@Soutaiseiriron: robiłem w tym roku spory serwis mojej ER-5 w ASO Kawasaki, tj. regulacja luzów zaworowych, gaźniki (synchronizacja i czyszczenie), rozrząd (nowy łańcuch, zębatki i napinacz). Łącznie wyszlo ponizej 4k z uzyciem oryginalnych części. Sądząc po podanych przez ciebie cenach to chyba tez bedziesz robił serwis na częściach oryginalnych. Opłacalne to raczej nie jest w odniesieniu do rynkowej wartości motocykla. Przy sprzedazy tez ci tego nikt nie zwróci. Moim zdaniem podjecie
@certuz: No ja też wybrałem aso ale pytałem w innym serwisie i cena za tarcze podobna. Klocki tylko trochę tańsze. Może rzeczywiście było kręcone w liczniku i dlatego takie zużycie. Wiosną chcę na nim zrobić trasę około 10k km
@Soutaiseiriron: ciężko mi sie wypowiedzieć. Sam jestem przykładem, że niska wartość rynkowa motocykla nie musi oznaczać braku chęci inwestowania w jego serwis. 10k to spora trasa, więc na pewno warto zrobić porządny serwis. Z drugiej strony cena zakupu motocykla i koszt serwisu łącznie powodują, że pewnie mógłbyś kupić er-6 z ostatniego liftu. No ale nawet w młodszym motocyklu musiałbyś po zakupie zrobić serwis - mniejszy, ale zawsze.

Zdążyłem edytować. Wszystkie części
@Soutaiseiriron: a no fakt xd a co do pytania to imho nie ma to sensu, kupiłeś za 8, włożysz 6 i sprzedaż za 9? Bo więcej nie dostaniesz, ja swoją kupiłem za 9k 4 lata temu i prócz regulacji luzów, przepustnic i tpsów za 600 złotych musiałem wymienić mechaniczną uszczelkę pompy wody (200 zł), bo po 2 latach od zakupu zaczęła ciec, podobno w tym modelu to popularna usterka. Tak po
Wszystko wyniesie mnie ponad 5000zł.


@Soutaiseiriron: Albo wybrałeś zły serwis, albo trzeba było faktycznie to sprzedać. Ja za serwis pozakupowy i to bardzo duży, z materiałami zapłaciłem 2400. Przewody Hamulcowe 900? #!$%@?ło ich? Przewody Hela komplet 425zl, troszkę zaparcia, dwa klucze, strzykawka i sam to ogarniesz. Możesz też kupić troszkę tańsze za 180zł za dwie sztuki na przód.

Jedna tarcza 1250zł.


@Soutaiseiriron: moja ma potwierdzony przebieg 57 tysięcy, bo jest
@Soutaiseiriron: Spróbuj podjechać do innego warsztatu i poproś o wycenę, tarcze myślę że spokojnie ogarniesz nawet poniżej 1000 zł za sztukę, przewody w oplocie też HEL-a nawet to okolice 400-500 zł do ABS-u, Goodridge pewnie ze stówę taniej, jak sobie semu zamówisz docinanie na wymiar jeszcze może trochę taniej bo nie płacisz za markę.
Wszyscy mówią, że drogo, raczę zauważyć, że ceny wszystkiego #!$%@?ło w kosmos, warsztaty trzeba utrzymać a nikt