Wpis z mikrobloga

Miruny. Kupiłem niedawno takie moto kawasaki er6f 650 z 2007r, z przebiegiem 40k km. Dałem 8000zł. Po zakupie zrobiłem serwis, który wyszedł mi 1000zł. Przejechałem na nim 5000km w miesiąc. Ogólnie śmiga i jestem zadowolony ale oddałem go do serwisu dzisiaj na zimowanie podczas którego będzie robione kilka rzeczy jak regulacja luzów zaworowych i wymiana tarcz. Wszystko wyniesie mnie ponad 5000zł. Tak się zastanawiam teraz czy nie lepiej było sprzedać i poszukać czegoś nowszego za wiekszą kwotę. Z drugiej strony będę miał sprawdzony i odpicowany. #motocykle
Soutaiseiriron - Miruny. Kupiłem niedawno takie moto kawasaki er6f 650 z 2007r, z prz...

źródło: comment_1663363753ecGL1xaVnBdmbQkqyinl4w.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
@Soutaiseiriron: robiłem w tym roku spory serwis mojej ER-5 w ASO Kawasaki, tj. regulacja luzów zaworowych, gaźniki (synchronizacja i czyszczenie), rozrząd (nowy łańcuch, zębatki i napinacz). Łącznie wyszlo ponizej 4k z uzyciem oryginalnych części. Sądząc po podanych przez ciebie cenach to chyba tez bedziesz robił serwis na częściach oryginalnych. Opłacalne to raczej nie jest w odniesieniu do rynkowej wartości motocykla. Przy sprzedazy tez ci tego nikt nie zwróci. Moim zdaniem podjecie
  • Odpowiedz
@certuz: No ja też wybrałem aso ale pytałem w innym serwisie i cena za tarcze podobna. Klocki tylko trochę tańsze. Może rzeczywiście było kręcone w liczniku i dlatego takie zużycie. Wiosną chcę na nim zrobić trasę około 10k km
  • Odpowiedz
@Soutaiseiriron: ciężko mi sie wypowiedzieć. Sam jestem przykładem, że niska wartość rynkowa motocykla nie musi oznaczać braku chęci inwestowania w jego serwis. 10k to spora trasa, więc na pewno warto zrobić porządny serwis. Z drugiej strony cena zakupu motocykla i koszt serwisu łącznie powodują, że pewnie mógłbyś kupić er-6 z ostatniego liftu. No ale nawet w młodszym motocyklu musiałbyś po zakupie zrobić serwis - mniejszy, ale zawsze.

Zdążyłem edytować. Wszystkie części
  • Odpowiedz
@Soutaiseiriron: a no fakt xd a co do pytania to imho nie ma to sensu, kupiłeś za 8, włożysz 6 i sprzedaż za 9? Bo więcej nie dostaniesz, ja swoją kupiłem za 9k 4 lata temu i prócz regulacji luzów, przepustnic i tpsów za 600 złotych musiałem wymienić mechaniczną uszczelkę pompy wody (200 zł), bo po 2 latach od zakupu zaczęła ciec, podobno w tym modelu to popularna usterka. Tak po
  • Odpowiedz
@Soutaiseiriron: Jak na wejście musisz 5k wsadzić to ty się zastanów co ty kupiłeś. Co to za serwis wogole o wartości motocykla, ze zjechanymi tarczami? Jaki tam jest przebieg 150 k chyba? Jeździ to jeździ co ty chcesz robić w starym motocyklu, jeszcze za 5k złotych.
Ja bym jeździł jak jest. Napewno 5k bym nie wsadził w taki motocykl.
  • Odpowiedz
Wszystko wyniesie mnie ponad 5000zł.


@Soutaiseiriron: Albo wybrałeś zły serwis, albo trzeba było faktycznie to sprzedać. Ja za serwis pozakupowy i to bardzo duży, z materiałami zapłaciłem 2400. Przewody Hamulcowe 900? #!$%@?ło ich? Przewody Hela komplet 425zl, troszkę zaparcia, dwa klucze, strzykawka i sam to ogarniesz. Możesz też kupić troszkę tańsze za 180zł za dwie sztuki na przód.

Jedna tarcza 1250zł.


@Soutaiseiriron: moja ma potwierdzony przebieg 57 tysięcy, bo jest
  • Odpowiedz
as którego będzie robione kilka rzeczy jak regulacja luzów zaworowych i wymiana tarcz. Ws


@Soutaiseiriron: ja kupiłem er6f z 2010 z przebiegiem 10 500 za 15 000 zł brutto.
Te 5000 za serwis teraz to moim zdaniem przesada.
  • Odpowiedz
@PodniebnyMurzyn: @SmoQ89: tak żem czuł, że coś za dużo no ale #!$%@?. Pierwotnie miałem kupować gs-a 850 z salonu ale stwierdziłem, że na pierwsze moto wezmę coś co nie będzie mi szkoda rozbić. Aż tak na hajs nie patrzę no ale po tym serwisie to będę nim jeździł ze 2-3 lata teraz conajmniej ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Soutaiseiriron: Spróbuj podjechać do innego warsztatu i poproś o wycenę, tarcze myślę że spokojnie ogarniesz nawet poniżej 1000 zł za sztukę, przewody w oplocie też HEL-a nawet to okolice 400-500 zł do ABS-u, Goodridge pewnie ze stówę taniej, jak sobie semu zamówisz docinanie na wymiar jeszcze może trochę taniej bo nie płacisz za markę.
Wszyscy mówią, że drogo, raczę zauważyć, że ceny wszystkiego #!$%@?ło w kosmos, warsztaty trzeba utrzymać a nikt
  • Odpowiedz