Wpis z mikrobloga

Jako iż jestem kompletnie zielony a moja wiedza kończy się na tym, że auto ma 4 koła. To czy ktoś z Was może polecić jakieś najlepiej książki ew. kanały YT które pomogą mi zrozumieć działanie motoryzacji i poszczególnych części? Chciałbym rozwijać się zawodowo w tym kierunku wiec fajnie od czegoś zacząć #motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa #mechanika
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@adrian-mateusz: kup sobie jakieś gruza i go po prostu serwisu i naprawiaj, tak się najszybciej nauczysz,
już sama np. wymiana tarcz i klocków, wymiana płynu hamulcowego to będzie duży skok w wiedzy, o ile oczywiscie będziesz chciał zrozumieć co i jak działa a nie tylko odkręcić, przykręcić i pora na CSa
  • Odpowiedz
@adrian-mateusz: kanal profesora chrisa jest bardzo dobry. Prowadzacy jest dosc specyficzny ale przekazuje bardzo konkretnie duzo wiedzy. Co do rozbierania samemu ukladu hamulcowego, to wydaje mi sie ze warto to robic pod okiem logos doswiadczonego :p zle odpowietrzony uklad moze zabic ;)
  • Odpowiedz
@adrian-mateusz: To prawdopodobnie będzie mocno niepopularny komentarz, ale co do podstaw mechaniki to pierwsze filmiki łysego z m4k garage były dość pomocne. Były to typowe filmiki od totalnego amatora mechaniki dla totalnych amatorów mechaniki.
  • Odpowiedz
@Losmiornica: wymianę płynu w samochodzie z układem ABS, wymianę płynu przeprowadza się przy użyciu urządzenia, które jest banalne w obsłudze, wyklucza zapowietrzenie układu, a do jego obsługi przewidziana jest jedna osoba. Można go też używać w układach bez ABS ofc ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz