Wpis z mikrobloga

@as99: Ja wiem, że gust każdy na własny itd. I jak cię stać i masz takie marzenie itd itd... Ale ten front jest ohydny. mały trójkątny daszek, mały okrągły daszek i duży trójkątny daszek. Żadnej symetrii, składu, normalne takie "a tu se #!$%@?ę to". Okienka jedne duże, drugie małe, jedne wyżej, drugie niżej. niby dworek, a taki chaotyczny.
@as99: tak myślałem, wysuń garaż z boku domu, będzie całkowicie w stylu amerykańskim i będziesz miał normalna przestrzeń życiową, a bryła domu się polepszy.
@Djelon: nie mogę / nie chcę, działka ma ograniczenia, powierzchnia do budowania to 14x20m.
@Kapitan-Planeta: zdaję sobie sprawę, że taki styl tutaj raczej mało komu podpadnie, elewacje wrzuciłem poglądowo, bardziej chodzi mi o rozplanowanie parteru.

Symetria to złożony temat:
- symetria jest bardzo "dworkowa", a to nie jest dworek przecież,
- ciężko zachować symetrię jak się chce zmieścić 2stanowiskowy garaż na 14 metrach,
- fajnie to wygląda na papierze, a
@as99: Nie chodzi mi o samą symetrię... Bardziej o jakikolwiek balans, bo tutaj wszystko wydaje się wrzucone losowo. Jeśli chodzi o rozkład to masz połamaną bryłę i możesz sobie zrobić co tylko chcesz...

Nie wiem, mi tu się nic nie podoba. Od garażu w domu, poprzez jadalnie zawsze w słońcu, balkonik (który będziesz używał raz w roku), bryłę, skomplikowany dach, po szprosy w oknach (które wyglądają na żywo okropnie). Ale ja
Pobierz Kapitan-Planeta - @as99: Nie chodzi mi o samą symetrię... Bardziej o jakikolwiek bala...
źródło: comment_1662799435u3nHMGurjgwwOLlwurJuNW.jpg
@as99 czemu poddasze użytkowe zamiast normalnego próbnego piętra????

To jest najgorsza "moda"(?) w Polsce... Te beznadziejne skosy zamiast pełnego piętra... Nie jestem w stanie zrozumieć...
@Mac02: dokładny cytat
c) wysokość zabudowy do 9,0 m, przy czym max. 2 kondygnacje w tym poddasze użytkowe,a dla budynków gospodarczych i garażowych wyłącznie jako jednokondygnacyjnych – 5,0 m,
d) dachy wielospadowe o kącie pochylenia połaci dachowych od 30° do 45°; a dla budynków gospodarczych i garażowych od 20° do 40°,