Wpis z mikrobloga

Czy wiecie gdzie albo do kogo mam napisać/zadzwonić/k---a pójść w #play aby był kompetentny? Tak zwana obsługa klienta nawzajem sobie zaprzecza, wczoraj konsultant kazał mi wysłać skan dokumentu i, że sprawa będzie załatwiona a dziś mi odpisuje kolejna, że nie i c--j xDDDD NO JA P------E CO ZA G---O FIRMA
#play @play_polska
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mistborn: a myśliś że w innych firmach jest lepiej ? firmy tylko sie staraja zeby zdobyć klienta pożniej mają cie serdecznie w dupie zwłaszcza duże molochy ... oczywiście w zależności z jakim konsultantem rozmawiasz to taką odpowiedz uzyskasz i czesto są one sprzeczne ze sobą
  • Odpowiedz
@dziupla666: To jak załatwić sprawę jak oni mylą użytkownika z właścicielem i każą płacić karę umowną za zerwanie umowy z powodu zgonu WŁAŚCICIELA numeru i przysyłają do niego pisma 2 miesiące po śmierci mimo, że chwile po śmierci byłem w salonie i przedstawiłem akt zgonu i niby wszystko miało być ok? No szlag może trafić człowieka przez takich idiotów.
  • Odpowiedz
@Mistborn: Phi...ktoś kompetentny w #play? Czekam ponad 130 dni na rozwiązanie zgłoszenia serwisowego. Kwestia zmiany numeru IMEI w Play360...apka tego nie umie, więc dali to podobno komuś kto apkę w Play robi :D a że #programista15k nie schyla się do takich problemów, będę czekał do usranej śmierci :D
  • Odpowiedz