Wpis z mikrobloga

#rower #szosa #gravel Szukam zacisków hamulców tarczowych, mechanicznych, flat-mount, pary. Ktoś coś może jakiś cudem ma na zbyciu? Bo dostać coś sensownego w tej konfiguracji okazało się ciężko.
  • 9
  • Odpowiedz
@i-marszi: Nie no, te znalazłem. To są te, które nie wpadają w kategorię "coś sensownego". Chińczyki już mam zamontowane i chcę się ich pozbyć. Ale dzięki!
  • Odpowiedz
@Q__1:
No to muszę Cię rozczarować, nie ma dobrych mechanicznych tarczowych hamulców ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Męcz się na tym co masz i zbieraj na hydraulikę!
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Q__1: Tylko TRP Spyre C + kabelki Jagwire Road Pro.
Przy 90 km nie czuje różnicy względem hydraulicznych RS505 z zaciskami Deore
  • Odpowiedz
No to muszę Cię rozczarować, nie ma dobrych mechanicznych tarczowych hamulców ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@i-marszi: Owszem są, wspomniane przez @Zabi96 TRP Spyre z pancerzami nieściśliwymi.

@Q__1: Jak nie Spajery, to poszukaj hybrydy na ali Juin Tech F1, albo jakieś ZRace
  • Odpowiedz
@guru8 TRP nadal są całkiem średnie - strasznie szybko się syfią w środku i przez to później nierówno pracują, poza tym trzeba w nich dosuwać klocki żeby uzyskać sensowną siłę hamowania. Niestety trzeba to robić regularnie.
Przesiadłem się na TRP Hy/Rd i jestem całkiem zadowolony. W decu za 400zl/zacisk razem z tarczą (można sprzedac). Odpada regulacja klocków, co do siły hamowania trochę ciężko mi się odnieść, bo w tym samym momencie zmieniłem
  • Odpowiedz
@trzyes: Racja, HY/RD są świetne, obecnie jedynie narzekam na zakres ruchu klamką, ale to może być wina pancerzy, czas je zmienić. No i tylny zacisk już miałem wymieniony, zaczął rzygać olejem. Hybrydy są świetne, dlatego polecam takie ustrojstwa z ali, kupiłem najtańsze jakie wtedy były za mniej niż dwie stówy i kultura pracy może nie najlepsza, ale koło blokują.
Sensowna siła w hamowaniu w Spyre? Jakbym nie ustawił, to koło blokuje,
  • Odpowiedz
@guru8 na dwutygodniowym wyjeździe (na ciężko, z sakwami) musiałem to robić ~ co 2 dni. Dodatkowo w międzyczasie zaciski złapały w środku jakiś piach i syf i nie dało się dokładnie ustawić klocków, żeby dobrze hamowało. Zawsze po ustawieniu najpierw klocki ocierały o tarcze, a później jak już przestały, to ujowo hamowały. Po wyjeździe je rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, ale starczyło może na pół roku. Przed tegorocznym wyjazdem zmieniłem na hy/rd i przez
  • Odpowiedz