Wpis z mikrobloga

Uwaga! Czas na pierwsze ROZDAJO!

Wystartowałem kilka tygodniu temu z newsletterem dla osób z IT (początkujących i średnio-zaawansowanych).
DevsFeed newsletter z świata IT

Dziś jest ostatni dzień przedsprzedaży, dlatego robię małe #rozdajo.
Do rozdania są 4 nagrody:
- 1x Wersja Pro na rok,
- 3x Wersja Pro na kwartał.

Oraz coś dla wszystkich z kodem serwerownia22 masz 15% zniżki na wersję Lifetime i Pro!
(Pamietaj, że przedsprzedaż kończy się dziś o 23.55!)

Zasady:
➤ Plusujesz ten wpis i komentujesz (uwagi, porady, co chciałbyś/chciałabyś przeczytać, śmieszne obrazki).
➤ Ja w poniedziałek (05.09) około 10:00 siadam do komputera. Z wrzuconych tutaj komentarzy wybieram 4 sztuk i przydzielam nagrody.
➤ Wyniki opublikuję w tym wpisie, wołając zwycięzców (postaram się też do nich napisać na priv, o ile mają odblokowane prywatne wiadomości).
➤ Konta założone po dacie utworzenia tego wpisu nie biorą udziału w #rozdajo
Jeżeli kupisz dostęp a ja wybiorę Twój komentarz to zwrócę Ci $$ lub przedłużę subskrypcję (możesz wybrać).
➤ Miło będzie jak zapiszesz się do wersji darmowej.

Uwaga: Zwycięzcy będą musieli podać na priv swoje imię i nazwisko (niekoniecznie prawdziwe...) oraz adres e-mail (koniecznie prawdziwy), na który chcą otrzymywać newsletter.

#rozdajo #it #programowanie #devops #hqr #devsfeed
  • 30
Widzę, że autor tego newslettera "wnikliwie" ogląda Mirka Burnejko oraz Jakuba Mrugalskiego (ta sztuczka z rodajo, no no). Tylko polecam zadać sobie jedno pytanie: ile lat Mirek albo Jakub budują swoje społeczności? Chyba zapomniałeś sobie zadać to pytanie, a ono sporo zmienia w tym kontekście. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Żeby nie było, że naśmiewam się z autora, to wchodzę na stronę i co widzę? Mailing, wiedza, lista narzędzi,
@devopsiarz:
Ad. 1 Cały ten 'biznes' powstał w ramach społeczności Mirka - Firestarters, to była moja próba. Możesz poszukać pod wakacyjne wyzwanie Firestarter, dlatego może wydawać się, że tak "wnikliwie". Coś koło 40 osób zaczynało coś tworzyć.
Ale tak, znam Mirka i Jakuba :) Od czegoś społeczność trzeba zacząć tworzyć.

Ad. 2 Zgodzę się, landing jest jeszcze do poprawy. Rozumiem, że wy oferujecie swoje newslettery za darmo. To dobrowolny wybór, nie