Wpis z mikrobloga

@JackBauer: zgoda, ale zdjęcia są o zaledwie kliknięcie dalej.

Nie jest to kluczowy aspekt w naszym serwisie. Skupiamy się na cenach. Garstka użytkowników sygnalizuje brak zdjęć.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zametr: moglibyście dodać jakieś pole tekstowe do komunikatu o błędzie. Dziś przeglądałem oferty i jedna była nieprawidłowo oznaczona jako duplikat drugiej i było jak tego od ręki zgłosić.
@Pan_Bober: myśleliśmy o tym, ale ostatecznie stanęło na tym co jest, ze względu na natłok pracy z wprowadzaniem nowego rodzaju konta.

W przypadku błędnego duplikatu wystarczy zgłosić jeden z nich, a my ręcznie sprawdzimy i usuniemy źle oznaczony duplikat.

Pole tekstowe faktycznie przydałoby się w przypadku nieoznaczonego duplikatu, ale póki co taki rodzaj błędu jeszcze nie został zgłoszony przez żadnego użytkownika. Może właśnie dlatego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zametr: czaję.
A może pole: "zgłoś duplikat" gdzie by się wklejało link do duplikatu? Bo stronka robi niezłą robotę przy deduplikacji, ale nie wszystko da radę wyłapać.
@Pan_Bober: dobry pomysł. Tak byłoby najwygodniej. Ale znowu potrzeba by godziny, dwóch, żeby takie pole dodać do strony. Nie jest to priorytet na ten moment.

W ostateczności można użyć opcji "Zgłoś błąd" w lewym-dolnym rogu strony. Ale teraz właśnie zauważyłem, że przycisk nie działa. Jutro sprawdzę co jest grane.