Wpis z mikrobloga

@Hangry: hm, to nieźle te baterie trzymają. Kolejny rower kupię z elektrycznymi przerzutkami, bo mam dość tych okropnych linek i regulacji, których mój tępy umysł nie jest w stanie ogarnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dzangyl: Wychodzi, że ja, zamieniając tylko baterię miejscami, mógłbym przejeździć cały sezon na jednym ładowaniu. Ale nawet jak ktoś robi po 10-15k, to nie widzę opcji, żeby bateria mogła się rozładować w trakcie jazdy. A gdyby np. jedna uległa uszkodzeniu, to się właśnie zamienia miejscami i spokojnie dojeżdża do domu. ¯\_(ツ)_/¯
Myślę, że za kilka lat będzie to rozwiązanie równie oczywiste jak tarcze.
@Hangry: która grupę masz? ja zastanawiam się miedzy force a redem do nowej maszyny, bardziej skłaniając się do force. Konfiguracja faktycznie jest taka out of the box, dwa kliki i juz? Jest opcja zrobienia automatycznej przedniej przerzutki? Korbe masz okrągła czy moze owale? zastanawiam sie jak z owalami sobie poradzi bo szyszalem ze di2 ma z tym czasem problemy.
@Hipodups: Cały czas jest to dopracowywane, jeszcze całkiem niedawno słyszałem, że komuś po aktualizacji zaczął łańcuch z korby spadać. U mnie poszło bezproblemowo i działa jak należy. Wszystko fabryczne z pomiarem mocy Gianta.