Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kozikiewicz: zobaczymy, ja niestety pesymistycznie podchodzę do tego. Pierwsza czesc gothica jest niesamowicie klimatyczna. Drewniane mechaniki pomagają budować ten klimat. Kroniki myrtany idealnie pokazały że Gothic nie musi być przebudowywany od zera, tylko potrzebuje kilku zmian i dodatkowego contentu.
  • Odpowiedz
@Kozikiewicz: Jak pójdą za współczesnymi trendami to ta gra IMO będzie do niczego, jednym z filarów budowania klimatu w oryginalnym Gothicu był wysoki poziom trudności, i realizm questów(jak mamy znaleźć Neka to musimy go poszukać, a nie podejść do znacznika na mapie itd.). Jak nie będziemy ginąć od ciosów jakiegokolwiek NPCa, czy silniejszych potworów na samym początku, jak walka na arenie nie będzie wyzwaniem, i jak nie będzie poczucia rośnięcia
  • Odpowiedz
@Trey:

Drewniane mechaniki pomagają budować ten klimat.

Nie tyle drewniane mechaniki co wysoki poziom trudności z nich wynikający, taki Risen już nie był drewniany(no może poza animacjami xD), a był praktycznie tak samo przyjemny jak goticzek. Bardzo chciałbym żeby remake poszedł tą drogą. Gra dopracowana, grywalna, ale raczej nieprzystępna, i z wysokim poziomem trudności.
  • Odpowiedz